Doporučujeme: Top 20 produktů z kategorie Moto bundy
Navržena na okruhu samotnými piloty, elektronická detekce pádu či nehody, přední a zadní tělový chránič, vyměnitelná kožená zadní část, skvěle padnoucí střih s odolným koženým stretchem na bocích, možnost vlastního designu - loga, značky, nášivky. Airbagový systém e-GP Air byl vyvinut speciálně pro jezdce ...viac
Navržena na okruhu samotnými piloty, elektronická detekce pádu či nehody, přední a zadní tělový chránič, vyměnitelná kožená zadní část, skvěle padnoucí střih s odolným koženým stretchem na bocích, možnost vlastního designu - loga, značky, nášivky. Airbagový systém e-GP Air byl vyvinut speciálně pro jezdce na okruhu. Pozornost byla soustředěna na aerodynamiku, perfektní vypasování a prostor pro zádový hrb. Pro větší bezpečí je airbag vyroben z odolných materiálů a v přední a zadní části jsou implementovány protektory, což vytváří Turtle efekt, kdy je energie nárazu efektivně rozptýlena. Ve výsledku nabízí plnou ochranu především zad, krku, páteře, hrudi, žeber, pánve, hlavy, slinivky břišní, jater a plic. Dále oceníte i skvěle padnoucí střih s odolným koženým stretchem na bocích. Kožená zadní část je připevněna suchým zipem, při poškození vesty tedy není potřeba vyměňovat celou vestu, ale pouze tuto část. Tato část také umožňuje našití log sponzorů a nášivek. Airbagová vesta Helite e-GP Air přináší také vícesenzorovou technologii - čili bez jakékoliv fyzické trhačky pro připojení k motocyklu - vše totiž probíhá elektronicky. Senzor integrovaný do vesty (CDU) sleduje pohyb motocyklisty v kontextu, zatímco čidlo umístěné na vidlici motocyklu (SDU - není součástí balení) detekuje nárazy na motocykl. Oba senzory jsou spárovány a analyzují situaci. Jakmile je zjištěn pád nebo nehoda, vesta se automaticky nafukuje před dopadem na zem.Klíčové vlastnosti: velký objem ochrany: mezi 14 a 28 litry v závislosti na velikosti airbagu ochrana i při stání: senzor vidlice (není součástí) vás ochrání v jakémkoliv kolizním případu při rychlosti od 0 km/h ochrana životně důležitých částí těla: hrudník, pánev, záda a krční páteř Turtle efekt: pro lepší absorpci a redukci nárazu, 4x účinnější než normální airbag Volby ochrany: vesta a senzor přední vidlice (není součástí balení) ochrana i při klidovém stavu a nízké rychlosti případy detekce: uklouznutí, ztráta přilnavosti, ztráta kontroly - senzor CDU detekuje pád a spustí airbagový systém v závislosti na situaci kolize s vozidlem nebo překážkou - senzor vidlice detekuje náraz a vyšle signál do senzoru vesty CDU, který analyzuje situaci a v případě potřeby aktivuje airbag pouze vesta ideální pro závodní okruhy (pouze k několika málo nehodám dochází při nízké rychlosti, kolizi s vozidlem nebo nárazu do překážky) případ detekce: uklouznutí, ztráta přilnavosti, ztráta kontroly - senzor CDU analyzuje situaci, detekuje pád a v případě potřeby spustí airbagový systém Technický popis: navržena na okruhu samotnými piloty rozsáhlý povrch airbagu pro absorbci nárazu zcela nafouknutý ve 75 ms přední a zadní tělový chránič 1,2 mm silná hovězí kůže pěnová vrstva k ochraně airbagového vaku přístup ke kůži díky zipu pro snadnou možnost našívání vlastních nášivek a log sponzorů skvěle padnoucí střih s odolným koženým stretchem na bocích otvor pro zádový hrb kožená zdvojená zadní část připevněna suchým zipem (při poškození lze vyměnit pouze tuto část) integrovaná bombička součástí vesty certifikována externí laboratoří CRITT Sport, francouzským specialistou pro objektivní testování osobních ochranných prostředků (PPE) Velikostní tabulka: Velikost Výška postavy Obvod pasu (s moto oblečením) Obvod hrudi (s moto oblečením) Obvod boků (s moto oblečením) Délka zad Pyro bombička S 160-180 cm 65-80 cm 75-85 cm 70-90 cm 45-60cm 60 ccm M 165-185 cm 70-85 cm 80-90 cm 80-95 cm 50-65cm 60 ccm L 170-190 cm 75-90 cm 85-95 cm 85-100 cm 55-70cm 60 ccm XL 175-195 cm 80-100 cm 90-105 cm 90-110 cm 60-75cm 60 ccm rozšířené L 170-190 cm 80-95 cm 90-100 cm 90-105 cm 55-70cm 60 ccm rozšířené XL 175-195 cm 85-110 cm 95-115 cm 95-115 cm 60-75cm 60 ccm Recenze: Highsider s e-GP Air na okruhu "Dobrý den, mám za sebou první CRASH TEST :-) a musím vestu pochválit, dostal jsem opravdu veliký highsider a tvrdě dopadl na záda na trať. Vesta se nafoukla PŘED dopadem a to co mi pokryla je bez újmy! Končetina a kostrč dopadly hůře :-( Fotky z nehody přikládám, no video bohužel nemám. S pozdravem Marek Stibor".
Prohlédněte si další Moto bundy Helite, nejprohlíženější produkty Helite nebo nejlevnejší Moto bundy.