Doporučujeme: Top 20 produktů z kategorie Náučné a odborné elektronické knihy
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, kolektiv a, 360 stran.Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně ...viac
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, kolektiv a, 360 stran.Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží a co vše dalšího na zákazníka působí. Poznáte typy spotřebitelů a jejich chování a získáte nové informace o neuromarketingu a možnostech jeho využití při analýze nákupního chování. Prakticky zaměřené poznatky se prolínají s příklady z české a zahraniční praxe. Kniha je určena zejména marketingovým manažerům, specialistům a studentům vysokých škol.
Prohlédněte si další Náučné a odborné elektronické knihy Grada, nejprohlíženější produkty Grada nebo nejlevnejší Náučné a odborné elektronické knihy.