Moderní metody a techniky marketingového výzkumu

Jiní zákazníci nakoupili v:
Cena: Ihned Do obchodu

Doporučujeme: Top 20 produktů z kategorie Náučné a odborné elektronické knihy

Elektronická kniha - autor Roman Kozel, Lenka Mynářová, Hana Svobodová, 304 stran.Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné ...viac

Nejoblíbenější produkty v kategórií Náučné a odborné elektronické knihy

Popis

Elektronická kniha - autor Roman Kozel, Lenka Mynářová, Hana Svobodová, 304 stran.Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe. Seznámíte se s metodikou a technikami provádění marketingového výzkumu, od plánu výzkumu přes sběr, zpracování a analýzu údajů až po interpretaci výsledků. Podrobně poznáte moderní metody kvantitativního a kvalitativního výzkumu včetně dotazování, pozorování a experimentu. Autoři se věnují také vybraným aplikacím marketingového výzkumu či organizaci marketingového výzkumu.

Reklama

Reklama