Kniha - autor Andrea Zacharová, 120 strán, slovenský, brožovaná bez lesklého krytu.Neziskové organizácie zastrešujú najrôznejšie činnosti - od tzv. voľnočasových aktivít (kultúra, šport, výchova detí a mládeže a pod.) Až po verejnoprospešnú (aktivity v regióne a komunite, ochrana prírody) a charitatívna ...
Druhé prepracované a doplnené vydanie Vysokoškolská ucebnica je zostavená tak, aby umožnila študentom, resp. dalším citatelom pochopit podstatu nancií, význam ich formy a funkcie v ekonomickom systéme, ako aj spôsob ich riadenia vrátane historického aspektu financií. Kolektív autorov – vysokoškolských ...
Kniha – autor John Hegarty, 128 stran, česky, polotuhá flexo.Kreativita není zaměstnáním. Pomocí kreativity vynalézáme, zdokonalujeme a definujeme náš svět.Vysvětlujeme a bavíme se. Ale co podněcuje kreativitu? Co ji inspiruje? Co ji posiluje? Tato vtipná kapesní kniha o kreativním myšlení, nahuštěná ...
Elektronická kniha - autor Daniel H. Pink, 256 stran.Autor knihy, Daniel H. Pink, předkládá nový pohled na složité umění prodeje, přičemž své poznatky opírá o četné sociologické studie a výzkumy. Svět se změnil, co dříve platilo a fungovalo, dnes neplatí nebo je přinejmenším neefektivní. Na téměř posvátném ...
Kniha – autor Daniel Gladiš, 176 stran, česky, Investování je jednoduché, ale ne snadné. Tato kniha, která obsahuje řadu konkrétních příkladů z autorovy více než dvacetileté investiční kariéry, vám ho pomůže zvládnout. Investování do akcií je založeno na jednoduchých myšlenkách. Autor s nimi čtenáře ...
Od autorů bestselleru Restart, zakladatelů softwarové společnosti 37signals, přichází dlouho očekávaná novinka! Kniha věnovaná fenoménu práce na dálku.Na práci z domova, vlastně odkudkoliv odjinud, hlavně ne z oficiální firemní kanceláře, je v knize nahlíženo jako na budoucnost, která se děje díky moderním ...
Na trhu ojedinělá publikace poskytuje jak základní, tak pokročilé znalosti vztahující se k mainstreamovým i alternativním teoretickým konceptům, pojmům, vztahům a metodám využívaným při analýze hospodářského vývoje v jednotlivých zemích, regionálních integračních seskupeních i globálním pohledu. Čtenář ...
Kniha – autor Libuše Müllerová; Michal Šindelář, 192 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Rekodifikace občanského a obchodního práva významně zasáhla do pravidel účetnictví kapitálových společností - společností s ručením omezeným i akciových společností. Přitom účetní zachycení řady transakcí ...
Je neoddiskutovatelné, že bariéry úspěšnosti podnikání mají své kořeny nejen v selhání trhu, právních nástrojů a v neočekávaných změnách ekosystému, ale také v nízké schopnosti zainteresovaných stran reagovat na aktuální situaci na trhu. Autoři tvrdí, že tuto skutečnost pocítili nejeden podnikatel, jenž ...
Kniha - autor Margareta Křížová, 160 stran, česky.a 25 let v byznysu jsem zjistila to, co miliony lidí přede mnou. Život je jízda nahoru a dolů. A v podnikání to platí dvojnásob. Nikdy nejste dole tři sta let, ale budete dole dlouho, pokud nezvednete zadek z gauče. V téhle knížce najdete zážitky z mého ...
Kniha - Praktická příručka o marketingu, kompletně přepracovaná a doplněná o nejnovější trendy v oboru - autor Miroslav Karlíček, 288 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá.Praktická příručka o marketingu, kompletně přepracovaná a doplněná o nejnovější trendy v oboruChcete-li pochopit základní principy ...
Autor : Jan Binar, Jiří Mikeš, Jitka Vysekalová, Popis : Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. ...
Publikace se jako první v ČR komplexně věnuje možnostem využití principů konceptu společenské odpovědnosti organizací (Corporate Social Responsibility) v oblasti sportu. Mimo jiné se snaží ukázat i hlavní kroky a fáze procesu efektivní implementace CSR do řízení sportovních organizací. Kriticky se dotýká ...
Riadenie hodnoty podniku - zbierka príkladov je jednou z mála odborných publikácií zaoberajúcich sa problematikou ohodnocovania majetku podniku v rovine praktických príkladov a názorných ukážok konkrétnych postupov ohodnocovania.Je rozdelená na osem kapitol. Na začiatku každej z nich sú stručne opísané ...
Jak si prosadit svou v obchodě i v životě Ať už jste prodejcem, manažerem pro prodej nebo podnikatelem, kniha "Prodej, nebo prodají tobě" bude vaším průvodcem, který vám pomůže efektivně prodávat vaše nápady, produkty i služby komukoliv.
Jak již z názvu vyplývá, IFRS (Mezinárodní standardy finančního výkaznictví) se zabývají především výstupem, nikoli účetním postupem. Podobně ani US GAAP (Americké obecně uznávané účetní zásady) nedefinují přesné účetní postupy, které se mají při jejich aplikaci používat.Účetním zvyklým na účetní standardy, ...
Již třetí vydání praktické příručky pro neziskové organizace se nově věnuje pravidlům fungování správní rady, přináší novinky v oblasti legislativy a radí, jak oslovovat dárce a sponzory a získávat je pro záměry organizace. V knize zkušených praktiků v oblasti řízení neziskových organizací se dozvíte, ...
Kniha přináší komplexní pohled na mezinárodní podnikatelské aktivity českých podniků. Jejím cílem je ukázat, jaký vliv má rozhodnutí podniku vstoupit na mezinárodní trh na jeho strategii, management a finanční řízení. V případě strategického řízení se nejedná pouze o volbu konkrétní mezinárodní strategie, ...
Kniha – autor František Bělohlávek, 176 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Jak efektivně komunikovat s negativistou, popletou nebo arogantním člověkem? Jak poznat intrikána, neschopného snaživce či fantastu? Jaké problémy způsobuje perfekcionista a plachý člověk? Jak reagovat na jejich tvrzení ...
Jak zajistit, aby ve firmě vznikaly a byly úspěšně dokončovány produktové, procesní a organizační inovace? - Jaké konkrétní kroky pro to mají manažeři, majitelé a další specialisté z firem učinit? - Jak se mohou inspirovat neziskové organizace a státní správa? - Jakých je šest klíčových kompetencí inovativní ...