Doporučujeme: Top 20 produktů z kategorie Obchod, reklama, marketing
Behaviorální finance (behavioral finance) jsou moderním a progresivním směrem finanční teorie, který na rozdíl od tradičních financí předpokládá, že se investoři a další účastníci finančních trhů nechovají vždy zcela racionálně. Mnoho finančních rozhodnutí je ovlivněno tím, jak informace interpretujeme ...viac
Behaviorální finance (behavioral finance) jsou moderním a progresivním směrem finanční teorie, který na rozdíl od tradičních financí předpokládá, že se investoři a další účastníci finančních trhů nechovají vždy zcela racionálně. Mnoho finančních rozhodnutí je ovlivněno tím, jak informace interpretujeme a jak podle nich jednáme, což není vždy racionální, neboť lidé trpí mnoha behaviorálními předsudky. Důležitost tohoto ekonomického oboru podtrhuje skutečnost, že jeden z jeho zakladatelů, Daniel Kahneman, obdržel v roce 2002 Nobelovu cenu za ekonomii "za integraci poznatků z psychologického výzkumu do ekonomické vědy, zejména co se týče lidských úsudků a rozhodování při nejistotě". Diplomová práce Michala Stupavského s názvem Behaviorální finance – Implikace pro investory je jednou z prvních odborných prací, které se tímto tématem zabývají u nás. Ing. Michal Stupavský, CFA absolvoval Vysokou školu ekonomickou v Praze v roce 2011. V rámci magisterského studia vypracoval diplomovou práci Behaviorální finance – Implikace pro investory. Je držitelem makléřských licencí kategorie B a D (portfolio management a deriváty) a v roce 2012 získal prestižní titul CFA (Chartered Financial Analyst) v návaznosti na úspěšné dokončení stejnojmenného studijního programu, jenž pořádá globální organizace sdružující investiční a finanční profesionály CFA Institute. S Davidem Havlíčkem je spoluautorem první české knihy o behaviorálních financích Investor 21. století: Jak ovládnout vlastní emoce a uvažovat o zajištění na stáří (2013).
Prohlédněte si další Obchod, reklama, marketing, nejprohlíženější produkty N/A nebo nejlevnejší Obchod, reklama, marketing.