Ďáblův slovník ekonomie a financí

Doporučujeme: Top 20 produktů z kategorie Obchod, reklama, marketing

Motto: " Naučte člověka rybařit a bude mít co jíst do konce života. Dejte člověku rybu, kterou ulovil někdo jiný, a bude vás volit.” Ďáblův slovník ekonomie a financí je kniha, kterou lze zařadit do dvou kategorií: kromě literatury faktu také do přihrádky humor. Kniha navazuje na původní Ďáblův slovník, ...viac

Nejoblíbenější produkty v kategórií Obchod, reklama, marketing

Popis

Motto: " Naučte člověka rybařit a bude mít co jíst do konce života. Dejte člověku rybu, kterou ulovil někdo jiný, a bude vás volit.” Ďáblův slovník ekonomie a financí je kniha, kterou lze zařadit do dvou kategorií: kromě literatury faktu také do přihrádky humor. Kniha navazuje na původní Ďáblův slovník, který před více než sto lety publikoval známý cynik Ambrose Bierce a místy připomíná i známého C. Northcote Parkinsona a jeho zákony. Se suchým humorem vysvětluje základní i složitější termíny světa financí: od peněz, dluhů a daní přes akcie, fondy a banky až po manželství, lásku, luxusní zboží a sexuální pracovnice, neboť i tato témata vlastně patří do financí. Stranou nezůstávají ani témata politicko-ekonomická: byrokrati, milionářská daň, Evropská unie, obecné blaho. Cynické definice se mísí s výběrem kuriozit z reálného finančního světa a s řadou citátů. Terčem sarkasmu je ekonomie jako taková od Marxe po rakouskou školu (ačkoli k ní je slovník mnohem vlídnější). Odborníky i laiky pak zaujme vysvětlení, proč moderní ekonomie je tolik na štíru s předpovídáním téměř čehokoli. Slovníkový dodatek "Xenofobův stručný atlas světa" rozšíří okruh vašich předsudků, pokud máte pocit, že trpíte jejich nedostatkem. Další abecedně řazený dodatek, "Panoptikum slavných osobností a jejich neslavných malérů", vám poskytne příjemný pocit vědění, že i největší figury světových dějin se dopouštěly hloupých chyb, kterých se vy můžete díky slovníku snadno vyvarovat. Kniha v pevné vazbě je doprovázena četnými ilustracemi a je vhodná i jako dárek pro příznivce tohoto druhu humoru, dále pro pracovníky bank, pojišťoven, finanční poradce a pro centrální bankéře, kteří mají konečně šanci dozvědět se, proč měnová politika nefunguje.

Reklama

brand name

Prohlédněte si další Obchod, reklama, marketing, nejprohlíženější produkty N/A nebo nejlevnejší Obchod, reklama, marketing.

Reklama