Doporučujeme: Top 20 produktů z kategorie Obchod, reklama, marketing
Finanční analýza představuje jeden z nástrojů řízení podniku. Pomáhá měřit dopady podnikové činnosti a posuzovat ekonomickou výkonnost. Ta může být chápána a měřena buď pomocí ukazatelů obchodní úspěšnosti (růst tržeb, rostoucí tržní podíl), nebo prostřednictvím ukazatelů zaměřených na finanční úspěšnost ...viac
Finanční analýza představuje jeden z nástrojů řízení podniku. Pomáhá měřit dopady podnikové činnosti a posuzovat ekonomickou výkonnost. Ta může být chápána a měřena buď pomocí ukazatelů obchodní úspěšnosti (růst tržeb, rostoucí tržní podíl), nebo prostřednictvím ukazatelů zaměřených na finanční úspěšnost (výnosnost, ziskovost, rentabilita). Finanční analýza je ale také jedním z nástrojů k zajištění udržitelného rozvoje společnosti. Umět správně diagnostikovat finanční situaci v podniku, rozpoznat příznaky případného bankrotu či umět navrhnout finanční strategii pro další rozvoj firmy vyžaduje kvalitní diagnostické nástroje, které finanční analýza nabízí. Kniha se podrobně zabývá metodami finanční analýzy a různými aspekty života podniku z hlediska finančního – jeho rentabilitou, likviditou, zadlužeností a aktivitou. V návaznosti na finanční analýzu se také zaměřuje na celostní pojetí a využití dat získaných ze závěrů finanční analýzy pomocí bankrotních a bonitních modelů. Pozornost je soustředěna rovněž na problematiku hodnotového managementu, ekonomické výkonnosti a ekonomické přidané hodnoty. Teoretické pasáže jsou doplněny řadou praktických příkladů a konkrétními výpočty. Kniha přináší komplexní pohled na problematiku finanční analýzy a hodnocení výkonnosti podniku. Z uvedených důvodů je nejen vhodnou studijní pomůckou pro studenty VŠ ekonomického zaměření, ale také vhodným zdrojem informací pro finanční manažery, ředitele a vlastníky firem.
Prohlédněte si další Obchod, reklama, marketing, nejprohlíženější produkty N/A nebo nejlevnejší Obchod, reklama, marketing.