Doporučujeme: Top 20 produktů z kategorie Obchod, reklama, marketing
Nic se nestává "virálním". Pokud si myslíte, že populární filmy, písně či aplikace k vám přicházejí jen tak odnikud a v dnešním přeplněném mediálním prostoru dosáhnou úspěchu jen díky šeptandě, neznáte jejich skutečný příběh. Každý trhák má vlastní tajnou historii, a dokonce i ty nejoslnivější nápady ...viac
Nic se nestává "virálním". Pokud si myslíte, že populární filmy, písně či aplikace k vám přicházejí jen tak odnikud a v dnešním přeplněném mediálním prostoru dosáhnou úspěchu jen díky šeptandě, neznáte jejich skutečný příběh. Každý trhák má vlastní tajnou historii, a dokonce i ty nejoslnivější nápady zapadnou, nepodaří-li se jim spojit se správnou sítí.Derek Thompson ve své knize odkrývá psychologii na pozadí osobních preferencí a vkusu a odhaluje ekonomii kulturních trhů, které nenápadně utvářejí naše životy. Boří sentimentální showbyznysové mýty o tvorbě hitů a ukazuje, že kvalita samotná k úspěchu nestačí, že nikdo nemá "dobrý vkus" a že několik nejpopulárnějších produktů v dějinách dělil od úplného selhání jenom krůček. Hitmakeři představují kouzelnou výpravu za trháky popkultury a za nejcennějším platidlem 21. století – pozorností lidí.Dozvíte se například:.proč se nejhůře šíří velké inovace a nejlépe naopak věci povědomé, jen lehce vylepšené (a jak hledat "optimální novost").že viralita neexistuje, protože hity se šíří v kaskádách, a jak vytvořit globální kaskádu.že velkou roli při šíření hitů hraje náhoda, které však můžeme pomoct.jak moc účinné je nejen v textu, ale i v hudbě a designu pracovat s repeticí.že vkus je z velké části výsledkem všeho, s čím se daný člověk setkal, ne nějakého vrozeného nastavení či výchovy.jak přimět lidi, aby o vašem produktu mluvili, a proč musí být zajímavý především pro širší okruh mimo vaše přátele.proč je tak zásadní chápat Facebook jako noviny.jak těžit z opakované expozice, tedy vystavení vašemu produktu.proč se preference jiných často stávají našimi vlastními a jak toho využít.že pravidlo módy zní "nové je dobré, staré je špatné a hodně staré je opět dobré" a jak z tradice udělat módu.
Prohlédněte si další Obchod, reklama, marketing, nejprohlíženější produkty N/A nebo nejlevnejší Obchod, reklama, marketing.