Doporučujeme: Top 20 produktů z kategorie Obchod, reklama, marketing
Hodnocení pracovníků je nedílnou součástí práce každého vedoucího pracovníka. I ředitel školy tak musí hodnotit své pedagogy, jenže v porovnání s jinými vedoucími pracovníky má mnohem složitější pozici.Činnost učitele je různorodá a její výsledky bývají obtížně uchopitelné. Co všechno je tedy možné na ...viac
Hodnocení pracovníků je nedílnou součástí práce každého vedoucího pracovníka. I ředitel školy tak musí hodnotit své pedagogy, jenže v porovnání s jinými vedoucími pracovníky má mnohem složitější pozici.Činnost učitele je různorodá a její výsledky bývají obtížně uchopitelné. Co všechno je tedy možné na práci učitele objektivně hodnotit? Jaké nástroje využít? A může někdo řediteli školy s hodnocením učitelů pomoci?To vše a ještě mnohé další obsahuje tato publikace. Text navíc doprovázejí nejen příklady z praxe a otázky k zamyšlení, ale také praktické materiály, okamžitě využitelné v praxi. I díky nim se kniha stává neocenitelným pomocníkem každého ředitele školy.Dátum vydania: 7.11.2018Edícia: Řízení školyVydanie: 1. dotiskVäzba: brožovanáISBN: 978-80-7552-869-8Strán: 136.
Prohlédněte si další Obchod, reklama, marketing, nejprohlíženější produkty N/A nebo nejlevnejší Obchod, reklama, marketing.