Kapitoly z personálního a interkulturního managementu

Doporučujeme: Top 20 produktů z kategorie Obchod, reklama, marketing

Současné podnikatelské prostředí je nejen velmi turbulentní a náročné, ale je především, díky světové globalizaci, mnohonárodnostní. Je to pro náš svět dobře, nebo špatně? Na jedné straně se otevírá řada možností, modernizují se veškeré činnosti a svět se sbližuje prostřednictvím znalostí, dovedností ...viac

Nejoblíbenější produkty v kategórií Obchod, reklama, marketing

Popis

Současné podnikatelské prostředí je nejen velmi turbulentní a náročné, ale je především, díky světové globalizaci, mnohonárodnostní. Je to pro náš svět dobře, nebo špatně? Na jedné straně se otevírá řada možností, modernizují se veškeré činnosti a svět se sbližuje prostřednictvím znalostí, dovedností a objevů. Na druhé straně se zostřuje konkurenční boj a prohlubují se problémy v mezilidských vztazích v nadnárodních korporacích. Hranice mezi úspěchem a zkázou je velmi úzká a křehká. Co je tedy tím jazýčkem na váze, který posune společnost k úspěchu, nebo k zániku? Tímto jazýčkem je opět, jak jinak, člověk – pracovník. Jak je s ním ve firmě zacházeno, tak se bude společnost profilovat na mezinárodním trhu. Manažer, který toto nechápe, nemá šanci. Právě tito manažeři by měli mít knihu na nočním stolečku a číst si v ní vždy před spaním. Z recenzního posudkuIng. Šárky Janků, Ph.D.

Reklama

brand name

Prohlédněte si další Obchod, reklama, marketing, nejprohlíženější produkty N/A nebo nejlevnejší Obchod, reklama, marketing.

Reklama