Doporučujeme: Top 20 produktů z kategorie Obchod, reklama, marketing
Státní regulace dodavatelských řetězců se stala aktuálním tématem na české politické scéně. Jedním z problémů při prosazování regulační politiky je zdůvodnění uvažovaných opatření z hlediska ekonomické teorie. Kniha přináší podrobnou mikroekonomickou analýzu tržní neefektivnosti, způsobené přítomností ...viac
Státní regulace dodavatelských řetězců se stala aktuálním tématem na české politické scéně. Jedním z problémů při prosazování regulační politiky je zdůvodnění uvažovaných opatření z hlediska ekonomické teorie. Kniha přináší podrobnou mikroekonomickou analýzu tržní neefektivnosti, způsobené přítomností monopolních a oligopolních struktur v dodavatelsko-odběratelských vztazích a zdůrazňuje, že vhodně zvolená strategie při hledání pozice v síti dodavatelsko-odběratelských vztahů je jedním ze základních pilířů úspěšného vedení firmy. Z obsahu: PQ oligopol, Dynamické modely oligopolu, Herní procesy v dodavatelském řetězci, Cenové hry v monopolní struktuře atd.Dátum vydania: 20.1.2016Vydanie: 1.ISBN: 978-80-7431-154-3Strán: 200Formát (mm): 165x240.
Prohlédněte si další Obchod, reklama, marketing, nejprohlíženější produkty N/A nebo nejlevnejší Obchod, reklama, marketing.