Manažérska ekonomika

Doporučujeme: Top 20 produktů z kategorie Obchod, reklama, marketing

Nové, kompletně aktualizované a rozšířené vydání nejpoužívanější publikace o řízení firmy je určeno všem manažerům, podnikatelům a studentům vysokých škol. V knize se dozvíte nezbytné informace o všech činnostech, které vykonávají ekonomové a manažeři ve firmách (výroba, zásobování, inovace a marketing, ...viac

Je nám líto. Tento produkt neni aktuálně v nabídce žádného e-shopu na Pricemánii.

Nejoblíbenější produkty v kategórií Obchod, reklama, marketing

Popis

Nové, kompletně aktualizované a rozšířené vydání nejpoužívanější publikace o řízení firmy je určeno všem manažerům, podnikatelům a studentům vysokých škol. V knize se dozvíte nezbytné informace o všech činnostech, které vykonávají ekonomové a manažeři ve firmách (výroba, zásobování, inovace a marketing, nákup, investiční a finanční činnost, controlling a interní audit), seznámíte se s veličinami charakterizujícími hospodářskou činnost firmy (výnosy, náklady, výsledek hospodaření) a majektovou a kapitálovou výstavbu firmy. Dále zjistíte, co obnáší založení podniku, sdružování podniků a internacionalizace podnikových činností, sanace a zánik podniku. Oproti předchozímu vydání je celý text aktualizován v souvislosti s novou právními úpravami a daňovými změnami. Nově se dozvíte o metodách oceňování podniku, harmonizaci účetnictví, opcích, o nových druzích kalkulací, rozšířena je část o výrobních kapacitách. Kniha se dále nově věnuje strategickému podnikovému plánu, aplikací bilančních prav idel, rozšířeno je hodnocení investic (o hodnocení podle mezinárodní metodiky) a řízení pohledávek, aktualizováno je hodnocení podniku a mezipodnikové srovnání. V publikaci nově nechybí ani soutěžní právo, offshorové společnosti, zřizování firem v EU a mimo tento prostor, audit podniku a jeho operací. Kapitola o inovacích bude doplněna o financování inovačního procesu včetně z fondů EU, evaluaci inovací, bariéry inovací aj. Díky novému autorovi kapitoly Nákup dojde k jejímu kompletnímu přepracování a aktualizaci na současné podmínky. Autorský kolektiv knihy tvoří přední odborníci z Vysoké školy ekonomické v Praze a ČVUT v Praze, včetně vedoucí katedry podnikové ekonomiky VŠE v Praze.

Reklama

brand name

Prohlédněte si další Obchod, reklama, marketing, nejprohlíženější produkty N/A nebo nejlevnejší Obchod, reklama, marketing.

Reklama