Mediální manipulace a krize v České televizi v roce 2000

Doporučujeme: Top 20 produktů z kategorie Obchod, reklama, marketing

Kniha – autor Petr Žantovský, 280 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha popisuje příběh české "televizní krize" roku 2000. Zachycuje události a činy těch, kdo se v ní angažovali na jedné či druhé straně. Upozorňuje na zákulisní motivy a příčiny celé události a zveřejňuje, v té míře poprvé, ...viac

Nejoblíbenější produkty v kategórií Obchod, reklama, marketing

Popis

Kniha – autor Petr Žantovský, 280 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha popisuje příběh české "televizní krize" roku 2000. Zachycuje události a činy těch, kdo se v ní angažovali na jedné či druhé straně. Upozorňuje na zákulisní motivy a příčiny celé události a zveřejňuje, v té míře poprvé, fakta a dokumenty dokazující, že "svoboda slova" byla tím posledním důvodem, proč k oné televizní krizi došlo, přesněji: proč a kým byla úmyslně vyvolána. A také – s jakým důsledkem: rostoucí skepsí veřejnosti k demokratickým pořádkům a procedurám, která nadlouho poznamená veškerý vnitropolitický vývoj v zemi.

Reklama

brand name

Prohlédněte si další Obchod, reklama, marketing, nejprohlíženější produkty N/A nebo nejlevnejší Obchod, reklama, marketing.

Reklama