Doporučujeme: Top 20 produktů z kategorie Obchod, reklama, marketing
Podnikáte na sebe? Anebo s tím chcete teprve začít? Nechejte si poradit od nejpovolanějšího. Robert Vlach, známý podnikatel a konzultant vám ve své 760stránkové knize o podnikání nezávislých profesionálů na volné noze (tzv. freelancerů) poskytne přesně ty informace a zkušenosti, které potřebujete pro ...viac
Podnikáte na sebe? Anebo s tím chcete teprve začít? Nechejte si poradit od nejpovolanějšího. Robert Vlach, známý podnikatel a konzultant vám ve své 760stránkové knize o podnikání nezávislých profesionálů na volné noze (tzv. freelancerů) poskytne přesně ty informace a zkušenosti, které potřebujete pro svůj úspěch a růst. Kniha těží ze zkušeností stovek profesionálů z desítek oborů a nabízí osvědčené know-how pro podnikání na volné noze – základy pro prvopodnikatele, nejlepší praktiky a kariérní strategie, ale také pokročilé nástroje, které ocení i profíci s desetiletou praxí. Kniha tak pokrývá celé dlouhé období rozvoje podnikání, od zkusmých krůčků a začátečnických chyb, přes náročné první roky, až po plně zavedený osobní byznys postavený na odbornosti a dobrém jméně. Nečekejte však žádný recept na rychlý úspěch. Robert Vlach je na volné noze dlouhých 17 let a jako zakladatel úspěšného portálu navolnenoze.cz vyslechl nespočet podnikatelských příběhů s dobrým i špatným koncem, z nichž mnohé uvádí jako příklady. Ukazuje klady i zápory podnikání a doporučuje bezpečné, pomalé strategie úspěchu pro lidi, kteří jdou se svým jménem poctivě na trh a chtějí se vyhnout chybám i slepým uličkám. V knize se mimo jiné dozvíte - V čem se práce na volné noze zásadně liší od všech jiných přístupů k podnikání. - Proč je reputace to nejcennější, co profesionál má, jak o ni pečovat a jak ji neztratit. - Jak důležitá je odbornost a které vlastnosti rozhodují o úspěšnosti freelancerů. - Co by měl obsáhnout podnikatelský záměr, jak začít a dále rozvíjet kariérní strategii. - Jak se vyhnout nejčastějším chybám, které dělají i zavedení odborníci s letitou praxí. - Jak zvyšovat svou produktivitu pro lepší výdělek, spolupráci týmu i spokojenost klientů. - Co očekávají klienti (i když to přímo neřeknou) a jak o ně pečovat, aby vás milovali. - Jak nastavit a postupně zvyšovat cenu odborné práce a vyjednávat o zakázkách. - Proč se v marketingu obejdete i bez placené reklamy a jak používat sítě, blog či web. - Jak předcházet rizikům, výkyvům příjmu a proč potřebujete lepší finanční sebeřízení. Tato kniha je pro vás, pokud: - Jste na volné noze. - Jako freelancer řešíte problémy, kterým nerozumí nikdo ve vašem okolí. - Uvažujete o svém prvním podnikání či právě začínáte podnikat. - Pracujete na volné noze již dlouho a chcete si osvojit nové dovednosti. - Máte firmu, která stojí hlavně na vás a na vašem dobrém jméně. - Přemýšlíte o své kariérní strategii, a kde budete za deset, dvacet let. - Zvažujete odchod ze zaměstnání na volnou nohu a bojíte se riskovat. - Studujete a nevíte, že freelancer je na tom obvykle lépe než brigádník. - Děláte bokovky při zaměstnání či studiu a začíná to připomínat podnikání. - Máte živnost, jednoho velkého klienta a touhu více se osamostatnit. - Spolupracujete často s freelancery a chcete jim lépe rozumět. - Zajímá vás podnikání na volné noze obecně, jako trend na trhu práce. - Chcete pracovat odkudkoli a mít větší nezávislost, volnost, svobodu.
Prohlédněte si další Obchod, reklama, marketing, nejprohlíženější produkty N/A nebo nejlevnejší Obchod, reklama, marketing.