Práce na dálku

Jiní zákazníci nakoupili v:
Cena: Ihned Do obchodu

Doporučujeme: Top 20 produktů z kategorie Obchod, reklama, marketing

Od autorů bestselleru Restart, zakladatelů softwarové společnosti 37signals, přichází dlouho očekávaná novinka! Kniha věnovaná fenoménu práce na dálku.Na práci z domova, vlastně odkudkoliv odjinud, hlavně ne z oficiální firemní kanceláře, je v knize nahlíženo jako na budoucnost, která se děje díky moderním ...viac

Nejoblíbenější produkty v kategórií Obchod, reklama, marketing

Popis

Od autorů bestselleru Restart, zakladatelů softwarové společnosti 37signals, přichází dlouho očekávaná novinka! Kniha věnovaná fenoménu práce na dálku.Na práci z domova, vlastně odkudkoliv odjinud, hlavně ne z oficiální firemní kanceláře, je v knize nahlíženo jako na budoucnost, která se děje díky moderním technologiím právě teď. Autoři se nevěnují pouze zřejmým výhodám, jakými jsou například úspory, možnost spolupracovat s nějvětšími talenty oboru, zvýšení produktivity, konec nezaměstnanosti v malých obcích…, ale představují konkrétní postupy při přechodu na práci na dálku. Odpovídají na všechny možné výmluvy – že inovace přichází pouze v týmu, že lidem se nedá věřit a co se stane s firemní kulturou?! Diskuze je čistě praktická, Fried a Hansson před více než deseti lety založili firmu o dvou partnerech – jedním v Kodani, druhým Chicagu. Dnes mají 36 zaměstnaců a milióny uživatelů na celém světě.Ve zkratce: většině společností by přechod na tento model spolupráce a práce zaměstnaců prospěl. Existuje slavná výjimka – Yahoo, následná celosvětová diskuze o kontrovezním rozhodnutí vrátit zaměstnance do kanceláří dostala však do té doby tichý nárůst pracujících na dálku (v USA od roku 2005 do 2011 o 73 % – 3 milióny pracujících z domova) na titulní strany všech médií. Jak samotní autoři uvádějí, kdyby se jich CEO managerka Yahoo, Marissa Mayer, zeptala, nebo alespoň počkala na vydání knihy, všechny její argumenty by byly vyvráceny.Práva na knihu, která v angličtině vyjde na podzim 2013, byla prodána již do 30 zemí. Zdá se tedy, že současné paradigma "Přiveďte práci k pracovníkovi, ne pracovníka do práce” je platné na všech kontinentech. Nikdy v historii nebylo snažší komunikovat a spolupracovat s kýmkoliv, kdykoliv a kdekoliv.

Reklama

brand name

Prohlédněte si další Obchod, reklama, marketing, nejprohlíženější produkty N/A nebo nejlevnejší Obchod, reklama, marketing.

Reklama