Doporučujeme: Top 20 produktů z kategorie Obchod, reklama, marketing
Nevíte si rady s vedením týmu? Potřebujete poradit jak spolupracovníky vybírat, motivovat, hodnotit? Jste zahlceni úkoly, chtěli byste si ulehčit, ale nevíte, jak a na koho práci delegovat? Jednoduše řečeno, chcete dosáhnout lepších výsledků v řízení lidí? Neexistuje žádný správný způsob řízení, který ...viac
Nevíte si rady s vedením týmu? Potřebujete poradit jak spolupracovníky vybírat, motivovat, hodnotit? Jste zahlceni úkoly, chtěli byste si ulehčit, ale nevíte, jak a na koho práci delegovat? Jednoduše řečeno, chcete dosáhnout lepších výsledků v řízení lidí? Neexistuje žádný správný způsob řízení, který si lze jednou osvojit a navěky být považován za úspěšného manažera. Kniha Psychologie pro manažery nabízí okamžitě použitelné modely a postupy, které by manažer měl ovládat, chce-li se naučit zacházet s vlastními zdroji i se zdroji ostatních, a dosáhnout tak úspěchu v řízení spolupracovníků. To vše v podobě užitečného a velice praktického kompletního přehledu psychologie pro management – průvodce každodenními starostmi manažera. Dozvíte se, mimo jiné, jak aplikovat znalosti psychologie na tato témata: - komunikace - vedení týmů, práce ve skupinách - řešení problémů - výběr spolupracovníků - motivace - hodnocení - řízení změn - a mnoho dalšího Thomas Steiger Působí jako docent a poradce a jako vedoucí oblasti vzdělávání v managementu na Institutu pro aplikovanou psychologii (IAP) v Curychu ve Švýcarsku. Mnoho let pracoval jako poradce v řadě organizací. Dnes je mimo jiné zodpovědný za rozvoj managementu ve správě města Curych. Eric Lippmann Jako trenér a kouč působí na IAP v Curychu od roku 1991, je vedoucím oblasti supervize a koučinku. Zabývá se především vzděláváním v párové a rodinné terapii, rozvojem organizací, supervizí a koučinkem nejen vedoucích pracovníků. Řadu let působí v poradně pro mládež a rodinu a v oboru prevence závislostí. Český preklad.
Prohlédněte si další Obchod, reklama, marketing, nejprohlíženější produkty N/A nebo nejlevnejší Obchod, reklama, marketing.