Doporučujeme: Top 20 produktů z kategorie Obchod, reklama, marketing
Kniha, která představuje základní přehled národních mediálních systémů euro-amerického prostoru, je přelomovou studií z oblasti systémového pohledu na média. Autoři rozlišují tři základní typy mediálních systémů – polarizovaně pluralitní, demokraticko-korporativní a liberální – přičemž srovnávají fungování ...viac
Kniha, která představuje základní přehled národních mediálních systémů euro-amerického prostoru, je přelomovou studií z oblasti systémového pohledu na média. Autoři rozlišují tři základní typy mediálních systémů – polarizovaně pluralitní, demokraticko-korporativní a liberální – přičemž srovnávají fungování politických a mediálních systémů ve třech geograficky a zároveň politicky spřízněných oblastech (státy kolem Středozemního moře, střední a severní Evropa, anglosaské země). Kniha dává nahlédnout do příčin zásadních rozdílností v přístupu médií k politice a komercionalizaci médií, k profesionalitě mediálních pracovníků a k jejich roli vzhledem k veřejnému mínění a veřejné sféře. Kniha je kvalitním studijním materiálem pro studenty oborů žurnalistika, mediální studia a politologie. D. C. Hallin je profesorem komunikačních věd a politických věd na Kalifornské univerzitě v San Diegu. P. Mancini přednáší politickou komunikaci na Fakultě politických věd na univerzitě v Perugii.
Prohlédněte si další Obchod, reklama, marketing, nejprohlíženější produkty N/A nebo nejlevnejší Obchod, reklama, marketing.