Doporučujeme: Top 20 produktů z kategorie Obchod, reklama, marketing
Kniha Ukradený potenciál pojednává o dnešní společnosti, která je materialistická a velmi lehce ovlivnitelná. Autor knihy během svého působení v oblasti investic do soukromých firem měl možnost velmi zblízka pozorovat rozdíly mezi opravdovými investory a začínajícími podnikateli. Při pátrání po příčinách ...viac
Kniha Ukradený potenciál pojednává o dnešní společnosti, která je materialistická a velmi lehce ovlivnitelná. Autor knihy během svého působení v oblasti investic do soukromých firem měl možnost velmi zblízka pozorovat rozdíly mezi opravdovými investory a začínajícími podnikateli. Při pátrání po příčinách častého neúspěchu začínajících podnikatelů, kdy 40 % firem zkrachuje první rok, autor došel ke zjištění, že velká část dnešní populace je bohužel obětí současného systému (špatné vzdělání, nedostatečné informace, dluhy, dezinformace v médiích, nedostatek času apod.), spousta lidí zákonitě proto dnes nemůže být úspěšná, i když se velmi snaží. Autorovým cílem je odkrýt čtenářům fungování jednotlivých aspektů, jednoduše popsat a ukázat souvislosti, jak celý systém funguje, aby se v něm lidé mohli lépe pohybovat. Nedrží se dogmaticky pouze podnikání, ale předkládá čtenářům také filozofické otázky k zamyšlení společně s příklady z naší historie a pohledy na současnou politickou situaci. Námět na knihu vznikl zcela náhodou, 28. července roku 2012 se autor zranil při fotbalovém zápase, posléze byl 7 měsíců v domácím léčení a nemohl sám chodit. Tento čas využil k zamyšlení se nad svým životem a také nad dnešním světem. Po návratu z nemocnice, 16. den, začíná psát. Knihou proto také prostupuje osobní příběh mladého člověka, a tím ji celou ozvláštňuje. Kromě vlastních zkušeností a poznatků autor čerpá také ze světové odborné literatury, výpovědí několika investorů a svá tvrzení také prokládá citacemi uznávaných odborníků. Kromě užitečných informací s sebou kniha přináší také důležité společenské poslání. Ukradený potenciál je pro lidi, kteří chtějí ve svém životě něco změnit, doporučována je především mladé generaci, která se stále ještě rozhoduje o své budoucí životní cestě.
Prohlédněte si další Obchod, reklama, marketing, nejprohlíženější produkty N/A nebo nejlevnejší Obchod, reklama, marketing.