Cílem této knihy je změnit svět aspoň o kousek k lepšímu. Tak, že čtenář popřemýšlí o svém životě, vybaví si situace, které by udělal jinak, a třeba se z nich poučí. Kniha má tři nosná témata. První je motivační žijeme, jak žít chceme a můžeme být, kým chceme. O tom píší Petr Libý, dětský neurochirurg, ...
Podivuhodné putování za tajemstvím Svatého Grálu začíná… Je třeba dokonat dobrodružství, v němž dosud nikdo neuspěl. Mýtický příběh z doby ušlechtilých rytířů, magických mečů, spravedlivého krále Artuše a statečného Lancelota. Četba na pokračování ze čtvrté části rozsáhlého cyklu středověkých prozaických ...
V této publikaci se dozvíte o chybách, které lidé při networkingu běžně dělají, jak se stát úspěšným networkerem, jak si vylepšit svou sebeprezentaci (tzv. elevator pitch) anebo jak na small talk. Nahlédněte spolu s autorkou do problematiky networkingu, staňte se top networkerem a třeba i zorganizujte ...
Vynikající společnosti dennodenně podnikají kroky a prosazují standardy, aby si udržely zákazníky, zvýšily tržby i podíl na trhu a budovaly si dobrou pověst. Všichni v těchto společnostech se drží hodnot a konají kroky, ať už individuálně či kolektivně, které nejsou vždy lehké ani zřejmé, ale zato nepřekonatelně ...
Nejlepší obchodní komodita na světě jsou sny. Tato kniha je o procesu zhmotňování snů, ať vašich vlastních či snů vašich klientů. Jak zhmotnit sny? Kolik peněz a energie stojí a kolik přinášejí vaše sny? O tom všem jsou Dreamvestice. Autor přibližuje byznys nového věku z pohledu kvantové fyziky a neurověd. ...
Vošéfujte si to a začněte žít svůj nejlepší život právě teď! Zůstanete někdy trčet v práci – nebo vytuhnete na gauči – byť byste vlastně nejradši (taky jednou) vypadli ven, (konečně) zašli do posilky nebo se pustili do projektu, který "jednou" zrealizujete? A jéje. Ale nevěšte hlavu, jedeme v tom všichni. ...
Kniha – autor Milada Zábocová, 176 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Rádi byste uměli přistupovat k životu pozitivně i navzdory potížím, které zažíváte? Chcete zjistit, jak vás mohou krizové situace obohatit a posílit? Jak se dokázat soustředit na důležité věci, na nichž skutečně záleží? Jak ...
Kniha Prodej na prvním místě je o principech a technikách, které využívají úspěšné firmy na sociálních sítích k získání pozornosti, udržení pozornosti, prodeji a získání opakovaných nákupů. Má jediný cíl. Ve snadno vstřebatelné a čtivé formě vám předat, co funguje na sociálních sítích právě teď a co ...
Audiokniha prináša neskrátenú verziu štvrtého dielu Šlabikára šťastia: Strachy, vzťahy, sloboda. Dokopy dostanete 19 hodín hlasového pozitívna, lebo CD s MP3 súbormi obsahuje všetkých 42 kapitol knihy, ktoré sa dá prehrávať v aute, PC, laptope, CD walkmane atď.Strachy sa vracajú ako nevyliečená minulosť ...
Pradávná moudrost andských léčitelů pro současný životSvětově proslulý psycholog, lékařský antropolog, spisovatel a šamanský mistrAlberto Villoldo vede čtenáře po obohacující, oduševnělé cestě ke zdraví, radosti avnitřní rovnováze.V knize Srdce šamana přibližuje učení laiků (laika - nejvyšší andský léčitel), ...
Když kniha Jak si lidé hrají vyšla poprvé před bezmála padesáti lety, stala se revolučním textem umožňujícím porozumět, co se skutečně děje mezi lidmi během základních sociálních interakcí. Publikace se stala na dlouhou dobu populárně psychologickým bestsellerem, který autorovi přinesl slávu a uznání, ...
V této malé přehledné knize vám přinášíme více než 100 cvičení s tipy, návrhy a technikami, které vám pomohou se lépe soustředit na svůj život a srovnat si myšlenky. Na rozdíl od ostatních knih na podobné téma je tato kniha velmi praktická. U každého cvičení najdete stránku textu a stránku konkrétních ...
Toltécká tradice říká, že k naší pravé povaze nás vede štěstí, svoboda a láska. Chceme-li najít svobodu, musíme si uvědomit, čím opravdu jsme a osvobodit se od znalostí, jež nás zotročují. Láska je potom z hlediska Toltéků výsledkem dokonalého zvládnutí vlastního vědomí. Je samotný život. Naučíme-li ...
Kniha – autor Vladimír Šefčík, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Cílem odborné knihy je vysvětlit význam a činnosti vybraných organizačních složek hotelového managementu a managementu cestovního ruchu, procesní vazby mezi nimi a seznámit odbornou veřejnost s aktuálními trendy, úspěšnými manažerskými ...
From legendary author of multi million-copy seller Think and Grow Rich, Napoleon Hill outlines his principles for life-changing success. Napoleon Hill, the legendary author of the classic bestseller Think and Grow Rich, has been immortalized for his contribution to the self-help genre. In this never-before-published ...
Kniha - autor Jamie Wheal; Steven Kotler, 276 stran, česky, Brožovaná bez přebalu lesklá V posledním desetiletí špičkoví manažeři jako Elon Musk či Eric Schmidt obrátili naruby pohled na to, jak vnímáme život, dosahování cílů a zejména zvýšení výkonu a našeho vlastního potenciálu. Namísto budování lepších ...
Kniha - autor Eva Paclíková, 222 stran, česky, Brožovaná bez přebalu lesklá Tato kniha zatřese vaším dosavadním způsobem myšlení. Najdete v ní deset kapitol, které vás postupně provedou celým procesem vědomého tvoření reality. Díky knize pochopíte zákon předpokladu, naučíte se, jak se přemístit do preferované ...
Audiokniha prináša neskrátenú verziu piateho dielu Šlabikára šťastia: Psychický obor. Dokopy dostanete necelých 26 hodín hlasového pozitívna, lebo dve cédečka s MP3 súbormi obsahujú všetky kapitoly "zelenej" knihy. CD-čka sa dajú prehrávať v aute, PC, laptope, CD walkmane atď. Číta herec Boris Zachar. ...
Autor upozorňuje na kritická místa všech projektů, zejména na důležitost správného ohodnocení rizik projektů a jejich možných dopadů. Nekompromisně odhaluje příčiny překračování rozpočtů díky špatně nastaveným postupům pro řízení změn, což je velmi obvyklý jev v praxi.Kniha je velmi čtivě napsána, je ...
Kniha BYZNYS ETIKETA A KOMUNIKACE je určena všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu ve své profesi, ať už ve světě obchodu, financí, veřejné správy či politiky. Je nepostradatelná pro všechny, kdo komunikují s klienty či obchodními partnery, ať jde o manažery firem a úřadů, obchodní zástupce, agenty pojišťoven, ...