E-learning – Učení (se) s digitálními technologiemi

Doporučujeme: Top 20 produktů z kategorie Osobní rozvoj

Kniha s online podporou! Kniha je určena všem čtenářům, kteří se setkávají při učení či výuce s digitálními technologiemi: studentům učitelům vzdělavatelům dospělých vědeckým pracovníkům i nejširší veřejnosti. Vychází z teoretického studia a empirického výzkumu autorů, ale i z jejich vlastní učitelské ...viac

Na skladě Zobrazit cenu včetně dopravy

Nejoblíbenější produkty v kategórií Osobní rozvoj

Popis

Kniha s online podporou! Kniha je určena všem čtenářům, kteří se setkávají při učení či výuce s digitálními technologiemi: studentům učitelům vzdělavatelům dospělých vědeckým pracovníkům i nejširší veřejnosti. Vychází z teoretického studia a empirického výzkumu autorů, ale i z jejich vlastní učitelské a lektorské praxe. Reflektuje současné pedagogické i technologické trendy, zároveň je kritická k nerealistickým očekáváním a představám, které jsou s implementací technologií často spojeny. Publikace může čtenářům přinést inspiraci a otevřít nové perspektivy i způsoby učení (se) s digitálními technologiemi. Ocení ji především ti, kteří preferují moderní, avšak promyšlené didaktické postupy využívání technologií. Knihu doplňuje online podpora, viz http://knihaelearning.cz/. Tištěných publikací o vzdělávacích technologiích vychází v češtině velmi málo. Ty, které postihují problematiku digitálních technologií v aktuální – moderní – podobě, jsou zcela výjimečné. Kniha splňuje oboje, navíc nabízí skutečně komplexní odborný vhled do problematiky digitálních technologií ve vzdělávání. Jednoznačně ji doporučuji všem zájemcům o vzdělávání. PhDr. Ondřej Neumajer, Ph.D., Katedra informačních technologií a technické výchovy Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy Na knize oceňuji především didaktickou ukotvenost a pedagogické (nikoliv technologické) hledisko, které by mělo být při rozhodování o uplatnění technologií ve výuce prioritou. Recenzovanou publikaci tedy vítám jako zajímavý příspěvek do odborné diskuse o e-learningu a jako cenný zdroj informací pro aktéry, kteří se procesů vyučování a učení za použití technologií účastní. Mgr. František Tůma, Ph.D., Institut výzkumu školního vzdělávání Pedagogické fakulty Masarykovy univerzityDátum vydania: 30.5.2016Vydanie: 1.Väzba: brožovanáISBN: 978-80-7552-217-7Strán: 280.

Reklama

brand name

Prohlédněte si další Osobní rozvoj, nejprohlíženější produkty N/A nebo nejlevnejší Osobní rozvoj.

Reklama