Komunikace s klientem jako hra... i ta má svá pravidla

Doporučujeme: Top 20 produktů z kategorie Osobní rozvoj

Začínáte s advokacií nebo hledáte odpověď na to, co děláte v dosavadní praxi špatně? Cyklus čtivých příruček "Jak (ne)dělat advokacii" obsahuje rady, které vám nikdy nikdo neřekl, na které vás možná nenapadlo se zeptat, ale kdyby napadlo, byl by pravděpodobně váš profesní život ještě úspěšnější.Další ...viac

Nejoblíbenější produkty v kategórií Osobní rozvoj

Popis

Začínáte s advokacií nebo hledáte odpověď na to, co děláte v dosavadní praxi špatně? Cyklus čtivých příruček "Jak (ne)dělat advokacii" obsahuje rady, které vám nikdy nikdo neřekl, na které vás možná nenapadlo se zeptat, ale kdyby napadlo, byl by pravděpodobně váš profesní život ještě úspěšnější.Další kniha tohoto cyklu je věnována tématu komunikace – nelze se jí vyhnout, komunikujeme neustále, dokonce i když mlčíme. Jakých chyb se v komunikaci s klientem dopouštíme a jaké existují metody tréninku komunikace, ušité na míru právě pro advokáty? Tato kniha není jen obecnou příručkou do vaší knihovny a nebude vám vnucovat zaručeně fungující recepty. Nabízí životní zkušenosti dvou moudrých profesionálek na poli komunikace a advokacie.Knihu tak ocení nejen advokátní koncipienti nebo začínající advokáti, ale může poskytnout cenné rady i ostříleným profesionálům, kteří mají i po letech praxe pocit, že "zkrátka něco dělají špatně". Být dobrým advokátem totiž neznamená jen perfektně ovládat svůj obor práva, ale je to ve stejné míře i umění komunikace a často i psychologie.

Reklama

brand name

Prohlédněte si další Osobní rozvoj, nejprohlíženější produkty N/A nebo nejlevnejší Osobní rozvoj.

Reklama