Carolina Herrera 212 Men 100 ml

Jiní zákazníci nakoupili v:
Cena: Ihned Do obchodu

Doporučujeme: Top 20 produktů z kategorie Pánské toaletní vody

Toaletní voda Carolina Herrera 212 Men je druhým pánským parfémem renomované módní značky Carolina Herrera. Na trh byl uveden roku 1999. Vůně je inspirována energičností, kulturní variabilitou a mezinárodním stylem New Yorku. Výborně se hodí k mužům, kteří se nebojí být odlišní, inovativní a smyslně ...viac

Na skladě Zobrazit cenu včetně dopravy

Nejoblíbenější produkty v kategórií Pánské toaletní vody

Popis

Toaletní voda Carolina Herrera 212 Men je druhým pánským parfémem renomované módní značky Carolina Herrera. Na trh byl uveden roku 1999. Vůně je inspirována energičností, kulturní variabilitou a mezinárodním stylem New Yorku. Výborně se hodí k mužům, kteří se nebojí být odlišní, inovativní a smyslně elegantní. Ztělesňuje otevřenost světu a stylovost moderního, sebevědomého muže, který si jde za svým cílem. Tato jemná, elegantní vůně se rozvíjí z citrusových tónů zeleného citrónu a květů divokého oranžovníku, které podmanivě podkresluje vůně pepře, která postupně přechází ve svěží nádech vodního ozónu, minerálů, gardénie a povznášejícího zázvoru. Závěru potom dominuje exoticky dřevitá vůně santalového dřeva, hřebíčku a orientálního gajagu. Parfém 212 Men je dodáván v moderním flakonu z kovu s magnetickým víčkem.Co je tester? Testery se běžně používají v klasických parfumeriích, aby si zákazníci mohli vyzkoušet, jak parfém voní. Protože tedy tester neslouží pro přímý prodej koncovým zákazníkům, není jeho provedení tak barevné a honosné. Tester se od klasického produktu liší pouze tím, že bývá zabalen v bílé krabičce bez potisku a většinou nemívá ochranný vršek rozprašovače. Občas na něm bývá nálepka s textem Tester, případně Demonstration. Vůně je ovšem zcela shodná s klasickým balením a není tedy ani silnější, ani slabší. Chcete-li vůní pro sebe a krabičku tedy nepotřebujete, je tester ideální volbou. V případě, že vůni máte pro někoho jako dárek, je vhodnější klasické balení.

Reklama

Reklama