Krizová intervence v kazuistikách

Doporučujeme: Top 20 produktů z kategorie Psychologie pro každého

První část knihy pomocí příběhů podává základní údaje o krizi a krizové intervenci a na kazuistikách ilustruje základní postupy řešení krizových situací. Druhá část pojednává o jednotlivých typech těchto situací a ukazuje hlavní vodítka pro řešení (na co nezapomenout, s čím a jak pracovat) i řadu kazuistik, ...viac

Nejoblíbenější produkty v kategórií Psychologie pro každého

Popis

První část knihy pomocí příběhů podává základní údaje o krizi a krizové intervenci a na kazuistikách ilustruje základní postupy řešení krizových situací. Druhá část pojednává o jednotlivých typech těchto situací a ukazuje hlavní vodítka pro řešení (na co nezapomenout, s čím a jak pracovat) i řadu kazuistik, které probíraná témata propojují. Kazuistiky pocházejí z oblasti telefonické intervence i z rozhovorů tváří v tvář.Záměrem knihy není podat vyčerpávající informace o krizové intervenci, ale ukázat praktické příběhy krize, které mohou potkat každého z nás. Každý příběh je originální a neexistuje pro něj jediné řešení. Každý pracovník pracuje jiným způsobem a používá různé metody v různém kontextu. Proto má předkládaný text čtenáře podporovat v hledání dalších cest a vlastních způsobů při krizové práci. Publikace tak zahrnuje i pasáže, které se čtenářem interagují pomocí otázek, úkolů či nedokončených částí.Bc. Filip Brož absolvoval výcviky v krizové intervenci a pracuje mj. jako arteterapeut a konzultant Linky důvěry. Spolupracuje s časopisem Psychologie Dnes.PhDr. Daniela Vodáčková je psycholožka, psychoterapeutka a supervizorka, která se 25 let zabývá tématem krizové intervence. Vyučuje na katedře sociální práce FFUK. Je editorkou a spoluautorkou knihy Krizová intervence (Portál, naposledy 2012).Dátum vydania: 20.5.2015Vydanie: 1.Väzba: brožovanáISBN: 978-80-2620-811-2Strán: 256Formát (mm): 148x210.

Reklama

brand name

Prohlédněte si další Psychologie pro každého, nejprohlíženější produkty N/A nebo nejlevnejší Psychologie pro každého.

Reklama