Nevěra a co s ní

Doporučujeme: Top 20 produktů z kategorie Psychologie pro každého

Radim Uzel jako sexuolog a také jako autor mnoha zajímavých a často i zábavných publikací, je v naší zemi pojmem. Vyzbrojen zkušenostmi z dlouholeté poradenské činnosti se rozhodl napsat knihu o problému, kolem kterého je v partnerských vztazích na celém světě nejvíce živo. S partnerskou nevěrou se totiž ...viac

Je nám líto. Tento produkt neni aktuálně v nabídce žádného e-shopu na Pricemánii.

Nejoblíbenější produkty v kategórií Psychologie pro každého

Popis

Radim Uzel jako sexuolog a také jako autor mnoha zajímavých a často i zábavných publikací, je v naší zemi pojmem. Vyzbrojen zkušenostmi z dlouholeté poradenské činnosti se rozhodl napsat knihu o problému, kolem kterého je v partnerských vztazích na celém světě nejvíce živo. S partnerskou nevěrou se totiž setkal, setkává, nebo v budoucnosti setká téměř každý člověk. A pokud ji nezažije na vlastní kůži, postihne zcela jistě někoho z blízkých. Nespočetné výzkumy potvrzují, že dokonce muži sami sebe hodnotí jako pokolení nevěrné, polygamní, cizoložné a mravně uvolněné, naproti tomu ženy se považují za věrné, monogamní a sexuálně oddané. Touha po větší rozmanitosti sexuálních partnerek je společná prakticky všem mužům světa, zatímco ženy si přejí jednoho trvalého a oddaného partnera. V knize se dozvíte, že tomu tak vždycky není. A také něco o příčinách mužské a ženské nevěry. Čtenáře rozhodně zaujmou pasáže knihy pojednávající o tom, jak nevěru rozpoznat, jak zacházet s nevěrným partnerem a jak po nápravě a případném odpuštění zabránit recidivě. Uspěchaná a radikální řešení vedou sice k zachování jakési pomyslné hrdosti, ale často také ke zničení mnoha životů. Podle pana doktora není jediným lékem zatloukat, zatloukat a zatloukat, ale snaha o porozumění, dialog, toleranci a klidnou komunikaci. Není to sice snadné, ale kniha vám ukáže jak na to.

Reklama

brand name

Prohlédněte si další Psychologie pro každého, nejprohlíženější produkty N/A nebo nejlevnejší Psychologie pro každého.

Reklama