Učební text Základy řízení podnikových procesů je základním studijním materiálem pro předmět Řízení podnikových procesů. Tento text svou strukturou odpovídá sylabu uvedeného předmětu a poskytuje zásadní informace ze všech probíraných oblastí. Informace jsou uváděné převážně heslovitou formou, předpokládá ...
První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě (corporate identity) přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, a to včetně vytváření corporate identity Česka. Autory ...
Nové vydání úspěšné publikace je určeno všem začínajícím i zkušenějším manažerům, obchodníkům, podnikatelům a studentům. V čtivé a praktické příručce najdete osvědčené rady, tipy a příklady, jak zlepšit své komunikační a manažerské dovednosti, posílit vyjednávací schopnosti a umění přesvědčit. Tyto dovednosti ...
Manažeři a vedoucí týmů v knize naleznou praktické návody, jak postupovat při sestavování a vedení týmů a podpoře týmové spolupráce. Uznávaný lektor a poradce věnuje pozornost i osobnostem a působení lídrů týmů a společností a předpokladům, jež musí lídr splňovat, aby byl úspěšný. A protože jedním z ...
Čtvrté aktualizované a doplněné vydání publikace.Základní zaměření publikace stejně jako v předchozím vydání je soustředit se na základy oceňování podniku. Jelikož úroveň oceňování podniku se zvýšila a odborná literatura je již k dispozici, snažili jsme se nepodávat pouze základní přehled, ale jít do ...
Jste vedoucím pracovníkem či manažerem ve vedoucí funkci? Pak je tato kniha určena právě vám. Velmi čtivou formou přibližuje nejčastější omyly, chyby a opomenutí, kterých se dopouštějí právě nadřízení ve vedoucích funkcích při jednání se svými podřízenými (ať už se to týká oceňování, komunikace, porad, ...
Propojení toho nejlepšího, co nabízí teorie a praxe leadershipu, obohacená o poznatky dalších disciplín a zkušenosti z praxe vedení lidí v českých podmínkách. To vše nabízí kniha renomované české autorky, PhDr. Michaely Tureckiové. Sama o své publikaci napsala: "…základním cílem knihy není formulace ...
Na podnik působí řada jevů, které ohrožují dosahování podnikových cílů a často také samotnou existenci firem - jde nejen o superkonkurenční prostředí, ale také makroekonomické, politické, technické, technologické a další jevy. Nejčastějším přístupem podnikového managementu je řešení krize, až když v ...
Jak se pozná dobrý manažer? Jaké by měl mít schopnosti, dovednosti a kompetence? Které manažerské techniky by měl umět ovládat? Na tyto otázky a mnohé další vám odpoví tato kniha. Představí vám modely pracovního chování manažera, jeho cíle, modely řízení času, plánovací nástroje. Nedílnou součástí je ...
Anotace:.Vyjednávání. Na první pohled jednoduché slovo, které zná každý z nás už od malička. Přesto se za tímto pojmem schovává velice komplikovaný proces, plný rizik, komplikací, problémů i utajených míst. Jeho skutečné zvládnutí není vůbec jednoduché a vyžaduje celou řadu dispozic, znalostí a samozřejmě ...
Anotace.Víte, jak v novém týmu získat pozici leadera? Chcete zvýšit výkon svých podřízených? Tato kniha vám poradí, jak na to. Autoři čerpají z klasických i nejnovějších poznatků z výzkumu leadershipu a snaží se o jejich aplikaci. Přinášejí doporučení, jež by měla pomoci identifikovat dobré leadery i ...
Anotace.Na trhu ojedinělá publikace seznamuje studenty vysokých škol a vyšších odborných škol a pracovníky v oblasti turismu s problematikou geografie turismu v mimoevropských teritoriích. Výhody knihy oproti ostatním na toto téma spočívají v tom, že autorka svět dělí podle metodiky UNWTO (vhodná návaznost ...
Člověk byl odedávna fascinován kvalitou. Když se podíváme několik desetiletí nazpátek, na období komunismu nebo přesněji řečeno socialismu, občané komunistické střední a východní Evropy listovali západními katalogy spotřebního zboží i jiných sortimentů výrobků a obdivovali design i funkce praček, ledniček, ...
Vysvětluje, jak postupovat krok za krokem a jak uplatnit obchodní dovednosti. Anotácia: Řízení růstu podniku je vždy spojeno s problémy. Tato kniha vám pomůže zhodnotit vaši současnou situaci a vytvořit plán pro řízené rozšíření. Ukáže, jak je úspěch poměřován ve finančních pojmech a jak ho lze dosáhnoutzdokonaleným ...
Řízení lidských zdrojů je obor, ve kterém - tak jako v jiných manažerských oborech - dochází ke změnám a objevují se nové trendy, které mají různé využití a dopady na zaměstnance a manažery organizací, konkrétně na personální manažery. Tato publikace pojednává o.trendech v rámci řízení lidských zdrojů. ...
Na trhu ojedinělá publikace se soustředí na tři klíčové oblasti spojené s managementem cestovních kanceláří a agentur. Je určena jak studentům turismu, tak pracovníkům CK a agentur. První část knihy se věnuje legislativní úpravě činnosti cestovních kanceláří a agentur, a to i v návaznosti na legislativu ...
Zcela ojedinělá publikaci na našem trhu seznamuje mediky – budoucí praktické lékaře se záludnostmi a taji úspěšného zřízení a vedení ordinace praktického lékaře. Kniha je užitečná i pro lékaře, kteří již praxi vedou – jak praktické lékaře, tak ambulantní specialisty, kteří v ní mohou nalézt užitečné ...
Slovo autora: V mé knize se vždy hovoří o podnikání společensky prospěšném, s dlouhodobě udržitelným ziskem a růstem hodnoty podniku. O podnikání, které vytváří podnikatelský zisk produkcí užitných statků a nadhodnoty, potřebných pro zdravý život a rozvoj lidské společnosti. Někteří neokonzervativní ...
V knihe autor odhaľuje stratégie, ktoré používajú špičkoví manažéri a podnikatelia na dosiahnutie výnimočných výsledkov bez ohľadu na náročnosť trhu či tlak konkurencie. Veľmi jasne definuje vlastnosti a predpoklady úspešného lídra, odporúča spôsoby, ako ich rozvíjať a neustále zdokonaľovať. Dozviete ...
Z obsahu.O autorovi 7.Úvodem 9.ČÁST I: JAK TELEFONOVAT.1. Telefonování ve světě přesyceném nabídkami 14.2. Změňte svůj přístup, nebo vyhynete 19.3. Čeho můžete dosáhnout jedním telefonátem? 26.4. Telefonujte cíleně 33.5. Sedm způsobů, jak být produktivnější 38.6. Telefonovat podle skriptu, nebo ne? 43.7. ...