Významný teoretik managementu přináší v knize zcela nové pohledy na manažerskou praxi v současných (post)krizových situacích. Zabývá se správnou implementací krizového řízení, hledáním východisek prostřednictvím inovací, optimalizací lidských zdrojů a prostřednictvím vzdělávání hledáním jedinečných kompetencí ...
"Lidský mozek je nádherná věc," pronesl před několika desítkami let jeden manažer. "Začne pracovat, jakmile se probudíme, a zastaví se, jakmile se dostaneme do kanceláře." Žádné tvrzení snad nemůže být dnes vzdálenější od pravdy.Představy o práci se v současné době radikálně změnily. Pryč jsou ty časy, ...
Kniha uznávané autorky je praktickým průvodcem zejména pro manažery a konzultanty, jejichž cílem je zlepšení podnikových procesů. Kromě praktických doporučení, jak postupovat při obecných zlepšovatelských aktivitách, kniha poskytuje návod, jak aplikovat metodické přístupy a nástroje Lean Six Sigma. Je ...
Klíčovými otázkami pro současné manažery nejsou jen záležitosti strategie řízení, ale také nespočetné otázky související s duchovním rozměrem veškerého konání. Tato kniha přesahuje běžné záležitosti managementu a dostává se přímo k novému paradigmatu, k novému způsobu zamyšlení se nad životem samým a ...
Svět vstoupil do nové ekonomické éry. Provázanost ekonomik globalizací a rychlost toku informací způsobuje, že události ze vzdálených zemí a trhů v zápětí řetězově dopadají i na zdánlivě izolovaná odvětví. Nynější ekonomické zpomalení je ve skutečnosti součástí epochy stále častěji se opakujících, nepředvídatelných ...
Publikace se věnuje aktuálnímu a respektovanému tématu CSR - společenské odpovědnosti organizací. Je určena manažerům v komerční sféře, ve veřejné správě a studentům především vysokých škol. Srozumitelně, čtivě a prakticky seznamuje s přístupy v oblasti CSR, se současnou praxí a případovými studiemi ...
Cenový skok, jehož jsme byli u nás, ale i jinde ve světě svědky na přelomu let 2007/2008, vyvolal pozornost nejen ekonomů, ale i běžných občanů. Pro žádného spotřebitele není pozitivní, když se ceny zboží a služeb zvyšují. Inflaci jsme očekávali, ale její razance překvapila. O tom, nakolik jde jen krátkodobý ...
Řízení zpětných toků je v současnosti považováno za jednu z klíčových kompetencí managementu dodavatelsko-odběratelských řetězců. Zpětné toky představují významnou součást podnikových procesů a týkají se každého podniku či organizace. Vnímání významu a dopadu zpětných toků na řízení a existenci podniků ...
Lze posílit konkurenceschopnost země bez ohrožení sociálního smíru či devastace životního prostředí? Je cíl konkurenceschopnosti na úrovni národních ekonomik smysluplný, nebo nesmyslný? O jaké předpoklady se doktrína konkurenceschopnosti na nadnárodní úrovni opírá? Jsou tyto předpoklady reálné, nebo ...
Publikace je určena:.. pro obchodníky, které naučí, jak jednat s klientem nebo partnerem, aby dosáhli bezpečně svého cíle.. pro všechny, kteří řídí větší počet lidí, anebo s ním spolupracují a potřebují přesvědčit různé lidské charaktery. V podrobném průvodci se dozvíte:.. proč je znalost různých lidských ...
Are you just playing--or playing to win? Strategy is not complex. But it is hard. It\''s hard because it forces people and organizations to make specific choices about their future--something that doesn\''t happen in most companies. Now two of today\''s best-known business thinkers get to the heart of ...
Marketingový guru Philip Kotler a uznávaný poradce v oblasti marketingových strategií Milton Kotler přicházejí na pomoc všem firmám v době ekonomické recese – nabízejí návod, jak určit hlavní cesty vedoucí k dosažení celkového a udržitelného růstu. Autoři popisují osm klíčových strategií: * Vybudujte ...