Jak uspět při obchodním telefonování

Doporučujeme: Top 20 produktů z kategorie Řízení, plánování, výroba

Z obsahu.O autorovi 7.Úvodem 9.ČÁST I: JAK TELEFONOVAT.1. Telefonování ve světě přesyceném nabídkami 14.2. Změňte svůj přístup, nebo vyhynete 19.3. Čeho můžete dosáhnout jedním telefonátem? 26.4. Telefonujte cíleně 33.5. Sedm způsobů, jak být produktivnější 38.6. Telefonovat podle skriptu, nebo ne? 43.7. ...viac

Na skladě Zobrazit cenu včetně dopravy

Nejoblíbenější produkty v kategórií Řízení, plánování, výroba

Popis

Z obsahu.O autorovi 7.Úvodem 9.ČÁST I: JAK TELEFONOVAT.1. Telefonování ve světě přesyceném nabídkami 14.2. Změňte svůj přístup, nebo vyhynete 19.3. Čeho můžete dosáhnout jedním telefonátem? 26.4. Telefonujte cíleně 33.5. Sedm způsobů, jak být produktivnější 38.6. Telefonovat podle skriptu, nebo ne? 43.7. Když neměříte, ztrácíte 49.ČÁST II: CO MÍT V HLAVĚ.8. Čtyři druhy strachu z telefonování 54.9. Jak se zbavit strachu 58.10. Jak získat motivaci a rozjet se 61.11. Na co při telefonování myslet 66.12. Kdy přestat telefonovat 71.13. Stoprocentní úspěšnost? Je to jen na vás! 74.ČÁST III: CO ŘÍKAT.14. Telefonát je jako PIZZA 82.15. Získejte pozornost 86.16. Informujte, odkud vítr fouká 93.17. Zaujměte, nebo zavěsím! 99.18. Zeptejte se, než něco budete chtít 107.19. Navrhněte akci, která dává smysl 113.20. Jak se vyrovnat s námitkami 118.21. Nejčastější námitky a jak na ně reagovat 128.ČÁST IV: RADY A TIPY.22. O vašem úspěchu rozhodne to, jak zníte 136.23. Telefonování na doporučení nebo současným klientům 139.24. Když voláte firemním zákazníkům 145.25. Jak vycházet s asistentkami 152.26. Co v telefonátu neříkat 156.27. Pro manažery 164.Závěrem: Kam dál a jak 169.O autorovi.Miroslav Princ telefonuje obchodním partnerům a klien­tům více než osmnáct let. V polovině devadesátých let oslovoval jako bankéř finanční ředitele velkých firem v Čechách, později pracovníky centrálních bank a ministerstev financí ve střední a východní Evropě. Skutečnou školou telefonování prošel ale až po přestěhování do Kanady, kde jako finanční poradce a později lektor uskutečnil přes pět tisíc telefonátů nejen domácnostem, ale především majitelům malých firem. Posledních pět let telefonuje znovu v Čechách, zpočátku personálním a obchodním manažerům jako lektor prodejních dovedností, později domácnostem a podnikatelům jako finanční poradce. Dnes, obdobně jako několikrát před tím v průběhu své kariéry v různých manažerských rolích, bývá často oslovován po telefonu, takže má možnost telefonáty posuzovat z obou stran. V podnikání je zastáncem specializace a cílení specifických zákaznických skupin. Proto se dnes věnuje lektorské, koučovací a konzultační činnosti v o.blasti obchodního telefonování. O své zkušenosti, postřehy a tipy se dělí v pravidelných článcích na svých stránkách www.prodejpotelefonu.cz.Anotace.Ať už jste podnikatel nebo zaměstnanec, pracujete ve financích, realitách, telekomunikacích, reklamě nebo v neziskovém sektoru – pokud si po telefonu domlouváte schůzky nebo získáváte objednávky, v této knize naleznete praktické a vyzkoušené tipy a návody, s jejichž pomocí snadno a rychle navážete kontakt s novými zákazníky a klienty a prolomíte bariéru jejich odmítání.Získáte 91 konkrétních návodů a příkladů telefonátů.Naleznete inspiraci k novým způsobům oslovení nových klientů.Zbavíte se stresu z telefonování a uvolníte se.Znovuobjevíte motivaci k telefonování.Začnete rozvíjet konverzaci tam, kde ji dnes námitky ukončují.Ať už voláte do firem nebo domácností, na studené kontakty, na doporučení anebo současným klientům, až tuto knihu dočtete, budete mít vše, co potřebujete k tomu, abyste zvýšili své výsledky z telefonování o desítky i stovky procent.

Reklama

Reklama