Soužití generací

Doporučujeme: Top 20 produktů z kategorie Rodičovství, rodina

Stále se snižující počet lidí v produktivním věku musí vydělávat na stále narůstající počet seniorů ve věku důchodovém. V současné době si naše společnost ještě dovoluje obrovské plýtvání: mnoho starších lidí, kteří jsou tělesně i duševně fit, tráví desetiletí v poklidném důchodu. Pokud naše společnost ...viac

Nejoblíbenější produkty v kategórií Rodičovství, rodina

Popis

Stále se snižující počet lidí v produktivním věku musí vydělávat na stále narůstající počet seniorů ve věku důchodovém. V současné době si naše společnost ještě dovoluje obrovské plýtvání: mnoho starších lidí, kteří jsou tělesně i duševně fit, tráví desetiletí v poklidném důchodu. Pokud naše společnost nic nezmění, zanedlouho tento stav zruinuje náš sociální stát. Herbert Henzler, zkušený manažer banky Credit Suisse a dlouholetý poradce podnikatelů i politiků, a politik a rovněž manažer Lothar Späth nabízejí v této knize osvěžující konkrétní řešení: "dnes dávat, zítra brát". Vedle peněz potřebujeme v péči o seniory především čas. A proto vznikla tzv. časová banka, kde za každou hodinu pomoci, kterou poskytneme, nám bude připsána na náš časový účet hodina pro případ, že budeme sami v budoucnu pomoc potřebovat. Dlouhý život není jen dar, ale také závazek. Potřebujeme najít novou rovnováhu mezi profesionály, tedy lidmi, kteří jsou zaměstnáni v sociálních službách, a občany, kteří nabízejí dobrovolnou pomoc. Autoři představují německou společnost jako demografický model a přinášejí přesvědčivé argumenty, proč bychom měli hranici stáří chápat více flexibilně. V této knize ukazují, jak můžeme zmírňovat rozpory mezi generacemi, a představují konkrétní politické a společenské možnosti, ale také dobrovolnické iniciativy pro řešení problémů, které přinášejí demografické změny.Dátum vydania: 3.4.2013Vydanie: 1.Väzba: brožovanáISBN: 978-80-7357-987-6Strán: 186.

Reklama

brand name

Prohlédněte si další Rodičovství, rodina, nejprohlíženější produkty N/A nebo nejlevnejší Rodičovství, rodina.

Reklama