Wolfberry Čučoriedky sušené mrazom 20g

Jiní zákazníci nakoupili v:
Cena: Info v obchodě Do obchodu

Doporučujeme: Top 20 produktů z kategorie Sušené plody

Sušené borůvky se už mnohé generace využívají na průjem u malých dětí. Mají schopnost držet v těle vodu, působí protizánětlivě a zklidňují zvracení. Děti se navíc této chutné medicíně nebrání.Obsahují velké množství vitamínu C, který posiluje imunitní systém. Jsou tak skvělým dolňkem při nachlazení, ...viac

Nejoblíbenější produkty v kategórií Sušené plody

Popis

Sušené borůvky se už mnohé generace využívají na průjem u malých dětí. Mají schopnost držet v těle vodu, působí protizánětlivě a zklidňují zvracení. Děti se navíc této chutné medicíně nebrání.Obsahují velké množství vitamínu C, který posiluje imunitní systém. Jsou tak skvělým dolňkem při nachlazení, chřipce a infekčních onemocněních. Modré barvivo zvané myrfilin může napomáhat zachycovat volné radikály a snižovat riziko srdečně-cévních chorob. Lesní zvěř vyhledává borůvky při silném stresu, proto se traduje, že toto ovoce zklidňuje nervy. Borůvky navíc mohou mít také pozitivní vliv na zrak a oddalovat únavu očí.Třísloviny mají podle léčitelů schopnost tlumit menstruační bolesti, silné krvácení a pomáhat ženám vyrovnat se s přechodem. Zmiňují také jejich blahodárné účinky na ledviny a močové cesty.Kousky ovoce jsou nejdříve prudce zmrazeny. Poté se ovoce umístí do sušárny. Z konzistence ledu přechází voda přímo do fáze vodní páry a sušené ovoce si díky tomu v maximální míře zachová svou původní texturu a aroma, ale i potřebné vitamíny a minerály, které se při jiné metodě sušení ztrácí.Nutriční hodnoty ve 100g: Energie: 1000 kJ/ 239 kcal; Tuky: 3,8 g; z toho nasycené mastné kyseliny: 0 g; Sacharidy: 38,2 g; z toho cukry: 38,1 g; Vláknina: 30,9 g; Bílkoviny: 3,8 g; Sůl: 0,02 g Alergeny: Bez alergenůSkladování: Skladujte v suchu a temnuZemě původu: NeměckoObsah balení: 20g.

Reklama

brand name

Prohlédněte si další Sušené plody Wolfberry, nejprohlíženější produkty Wolfberry nebo nejlevnejší Sušené plody.

Reklama