Kniha - autor Milota Vetráková, 196 strán, slovenský, brožovaný bez lesklého krytu Cieľom publikáciám je prezentovať teoretické poznatky domácich a zahraničných autorov Vrátane vlastných názorové na dôležitosť ľudských zdrojov # pri riadeni práce v hoteloch, poukazy na postupy najlepšej praxe uplatňovanej ...
Autorem knihy je PhDr. Zdeněk Pokluda a česko-anglický text je doplněn i dobovými fotografiemi ze života Tomáše Bati. V krátkých, přehledných kapitolách se tu přibližují základní principy Baťova podnikání – účast na zisku, samospráva dílen, Baťova služba veřejnosti, Zámožnost všem atd. Poprvé se tu zveřejňují ...
Reprezentace přírodních katastrof v diskurzu denního tisku. Monografie je výzkumnou studií zabývající se znázorněním přírodních katastrof v novinách vydaných v západních anglicky mluvících zemích. Výzkum se snaží zodpovědět, komu je v novinovém diskurzu dávána vina za škody a zkázu (ptá se, jestli je ...
Bývalý náměstek ministra financí ČSFR Dušan Tříska je považován za jednoho z otců české privatizace. Ve své nové knize vysvětluje svůj vztah k ekonomické vědě.….
Moderní retail marketing - Eva Jaderná, Hana Wolfová, Vydavateľ: Grada, Väzba: Knihy viazané, Počet strán: 240, Rok vydania: 2021 Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní ...
Publikace se jako první v ČR komplexně věnuje možnostem využití principů konceptu společenské odpovědnosti organizací (Corporate Social Responsibility) v oblasti sportu. Mimo jiné se snaží ukázat i hlavní kroky a fáze procesu efektivní implementace CSR do řízení sportovních organizací. Kriticky se dotýká ...
Uplatňování DPH u zvláštních režimů a specifických postupů - Zdeněk Kuneš, Vydavateľ: Grada, Väzba: Paperback, Počet strán: 256, Rok vydania: 2021 Kniha je určena pro všechny plátce, kteří při uplatňování DPH nepostupují podle běžného režimu, ale používají pro uplatnění DPH zvláštní režimy. Jsou to např. ...
Tato publikace pojednává o nepodmíněném základním příjmu, který se stává stále více diskutovaným tématem jak mezi vědci, tak mezi občany a politiky, kteří je zastupují. Téma se stále více dostává ta.
Cieľom monografie je vyplniť vákuum v odbornej marketingovej literatúre, v ktorej absentujú témy ako dejiny, vývoj a história slovenskej teórie marketingu. Text je štrukúrovaný do troch častí, a to krátky prehľad vývoja svetovej všeobecnej teórie marketingu ako rámca na vznik a vývoj slovenskej teórie ...
Kniha - autor Ladislav Kareš, 264 strán, slovenský, brožovaný bez lesklého krytu Autori v publikáciám ponukajte pohled na teoretické základné vypracovaním audítorskej dokumentacia a následne sa venuj zostaveniu konkrétnej audítorskej dokumentacia a požiadavkám na ho zostavenie v reálnej praxi, kde Ako ...
Podnikateľská etika nadobúda v dnešnom svete oveľa väčší význam, ako tomu bolo v minulosti. Pochopenie jej podstaty či významu dlhodobého rozvoja však stále nie je jednoduché. Problémy často vytvára používanie základných termínov a pojmov, bez pochopenia ktorých nemožno uskutočňovať ucelený a kvalifikovaný ...
Stala se vaše firma či instituce předmětem nežádoucího zájmu médií? Seznamte se spolu s námi se zásadami a možnostmi krizové mediální komunikace. Poznáte mechanismy mediální komunikace se zvláštním zřetelem ke vzniku situací, v nichž je potřeba použít právě krizovou komunikaci. Popíšeme vám praktické ...
Kniha - autor Markéta Šichtařová; Vladimír Pikora, 248 stran, česky Tato kniha vysvětluje, jak si naspořit a jak investovat, abychom šli do důchodu s plnou kapsou. Na střadatele se valí čím dál víc nebezpečí: Inflace, rostoucí dluhy vlád, zvyšování daní, stále větší regulace, přibývající zákazy… V takovém ...
Proč je stále tolik projektů neúspěšných, nepřinášejí, co se od nich očekává, několikanásobně překračují rozpočty a termíny a předčasně se ukončují? Proč v praxi často nefungují tradiční metody projektového řízení? Jak mohou být projekty vedeny a řízeny lépe a dodávat slíbené výsledky? Jedinečná kniha ...
Kniha je určena všem, kteří se potřebují dobře orientovat v možnostech, omezeních a vazbách informačních a komunikačních technologií a jejich aplikací využívaných v podnikovém řízení. Nové vydání je kompletně aktualizováno v souvislosti s vývojem v jednotlivých oblastech. Kniha je komplexním přehledem ...
Na trhu ojedinělá publikace se zaměřuje na turismus v ekonomických souvislostech. Je určena studentům škol zaměřených na turismus a institucím zabývajícím se jeho rozvojem na národní, regionální a lokální úrovni. Nové vydání je rozšířené o problematiku produktu turismu a konkurenceschopnost destinací ...
Jak zvládnout 77 obtížných situací při prezentacích a přednáškách. Jak posluchače zaujmout a udržet jejich pozornost? Jak skloubit obsah a formu vystoupení? Jak prezentovat a přednášet srozumitelně a účinně? Jak zaplnit prázdná místa v prvních řadách? Jak se připravit na různé skupiny posluchačů? Jak ...
Kniha poskytuje základní informace o podnikání, hodnototvorných a vývojových procesech podnikatelských subjektů, měření a hodnocení účelnosti a hospodárnosti, resp. efektivnosti podnikových činností v kontextu řízení výkonnosti podniku, a to s ohledem na stanovené finanční a nefinanční cíle. Zohledněny ...
Stručný sprievodca podcastingom vám poskytne všetky základné informácie o tom, ako efektívne využiť podcasting, jeden z nástrojov internetového marketingu, na zviditeľnenie svojej firmy, osoby, produktu či myšlienky a pomôcť im získať nielen vizuálnu identitu, ale aj hlas. Dozviete sa, ako: o napísať ...
Tato kniha vznikla přepisem seminářů pro prodejce. Dozvíte se, že námitkám se dá předcházet, pokud dokážete odhadnout chovaní zákazníka. Jakmile poznáte, jaké jsou příčiny námitek a jak je zvládat, pak pomocí ověřených postupů dokážete jednoduše "cvičit" s druhými při prodeji.rozměry: 205,0 x 145,0počet.