Je neoddiskutovatelné, že bariéry úspěšnosti podnikání mají své kořeny nejen v selhání trhu, právních nástrojů a v neočekávaných změnách ekosystému, ale také v nízké schopnosti zainteresovaných stran reagovat na aktuální situaci na trhu. Autoři tvrdí, že tuto skutečnost pocítili nejeden podnikatel, jenž ...
Publikace určená podnikovým manažerům a studentům VŠ přibližuje základní principy, metody a nástroje moderních podnikových financí. Kniha je jedinečná tím, že oproti klasickým mainstreamovým publikacím v této oblasti se zaměřuje více na výklad problematiky pomocí příkladů z běžného života a na specifika ...
Obsah knihy 1. Forex – nejrychleji rostoucí trh naší doby 2. Historické události na FX trhu 3. Co hýbe měnovým trhem z dlouhodobého hlediska 4. Co hýbe měnovým trhem z krátkodobého hlediska 5. Jaké jsou nejlepší časy pro obchodování jednotlivých měnových párů? 6. Co jsou korelace měn a jak je tradeři ...
Filtry v době digitální fotografie? Jistě! A hned ve dvojím provedení: před objektivem a digitální při zpracování snímků v počítači. Použití filtrů představovalo vždy určitý předěl oddělující běžné fotografy od těch zasvěcených. S příchodem digitální fotografie a zpracováním snímků na počítači se použití ...
Obrazy spotřebitele v reklamě, kritice konzumu a ochraně spotřebitele 1945–1989 Jaký je typický konzument? Jak se vyvíjí a jak ho nejlépe manipulovat? Čeho dosáhla ochrana spotřebitele? Ačkoli kniha Nepomuka Gasteigera popisuje vývoj konzumenta ve Spolkové republice, zcela jistě může být velmi podnětná ...
Nejste si jisti, zda jsou psychotesty, které vaše firma používá, dostatečně vypovídající? Lámete si hlavu s tím, jak efektivně rozvíjet lidi ve firmě a jak se vyhnout zbytečným chybám? Nebo jste se dostali do delikátní situace, kdy je na pracovišti nutno řešit komplikovaný mezilidský problém? Pak čtěte ...
Kniha Ukradený potenciál pojednává o dnešní společnosti, která je materialistická a velmi lehce ovlivnitelná. Autor knihy během svého působení v oblasti investic do soukromých firem měl možnost velmi zblízka pozorovat rozdíly mezi opravdovými investory a začínajícími podnikateli. Při pátrání po příčinách ...
Motto: " Naučte člověka rybařit a bude mít co jíst do konce života. Dejte člověku rybu, kterou ulovil někdo jiný, a bude vás volit.” Ďáblův slovník ekonomie a financí je kniha, kterou lze zařadit do dvou kategorií: kromě literatury faktu také do přihrádky humor. Kniha navazuje na původní Ďáblův slovník, ...
Zapomeňte na teorii, tahle kniha vypráví příběhy z praxePři nelehké plavbě v moři konkurence se vám mohou hodit znalosti o:správném přemýšlení na cestě za úspěchemve světě, životě a byznysu, marketingu,podnikání,myšlení člověka, který nechce prohrávat,myšlení firmy, která touží uspět na konkurenčním ...
Od autorů bestselleru Restart, zakladatelů softwarové společnosti 37signals, přichází dlouho očekávaná novinka! Kniha věnovaná fenoménu práce na dálku.Na práci z domova, vlastně odkudkoliv odjinud, hlavně ne z oficiální firemní kanceláře, je v knize nahlíženo jako na budoucnost, která se děje díky moderním ...
Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech ...
Kniha ukazuje, jak rozdílně je možno pohlížet na dualitu vztahu žena a muž ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie se zabývají zobrazováním žen a mužů v reklamě, ženami a muži jako cílovými skupinami marketingové komunikace a ženami a muži jako tvůrci propagačních ...
Kniha držitele novinářské ceny a reportéra deníku New York Times Mikea Isaaca představuje dramatický vzestup a pád Uberu na pozadí éry zvratů a otřesů Silicon Valley. Uber získal miliardy rizikového kapitálu a pod vedením energického a ambiciózního zakladatele sliboval revoluci ve způsobu dopravy osob ...
Kniha - autor Margareta Křížová, 160 stran, česky.a 25 let v byznysu jsem zjistila to, co miliony lidí přede mnou. Život je jízda nahoru a dolů. A v podnikání to platí dvojnásob. Nikdy nejste dole tři sta let, ale budete dole dlouho, pokud nezvednete zadek z gauče. V téhle knížce najdete zážitky z mého ...
Objevte svůj bod X - východisko vašho úspěchuVíte, kde leží váš bod X? Pokud ne, a pokud dokonce netušíte, že takový bod existuje, pak držíte v rukou správnou knihu. Bod X je totiž tím nejdůležitějším principem, základním východiskem, ze kterého by se mělo odvíjet veškeré vaše jednání. Je to to, co je ...
Stala se vaše firma či instituce předmětem nežádoucího zájmu médií? Seznamte se spolu s námi se zásadami a možnostmi krizové mediální komunikace. Poznáte mechanismy mediální komunikace se zvláštním zřetelem ke vzniku situací, v nichž je potřeba použít právě krizovou komunikaci. Popíšeme vám praktické ...
Název: Postavenie SR v krízovom manažmente EÚEdice: EkonómiaAutor: Stanislav FilipJazyk: slovenský jazykNakladatelství: Wolters KluwerZnačka: Wolters KluwerDruh: KnihaVazba: Brožovaná bez přebalu leskláPočet stránek: 112V prodeji od: 10/2017Rozměry (výška x šířka x tloušťka): 127x127x6 mmISBN: 978-80-8168-713-6.
Kniha – autor Charles Wheelan, 342 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Odhalená ekonomie je patrně po letech první kniha na toto téma, nad níž laik nezačne zívat hned po třetí stránce. Charles Wheelan čtivě a srozumitelně vysvětluje ne vždy jednoduché ekonomické jevy a zákonitosti. Dozvíme se, ...