Gershom Scholem se v knize zamýšlí nad tím, nakolik lze některé prvky židovské mystiky formativního období judaismu nazvat "gnostickými" a nad jejich styčnými body i rozdíly ve srovnání s řeckou, křesťanskou či mandejskou gnostickou tradicí.Na studiu vybraných témat (spekulace o míře Těla a Božím oděvu, ...
Chcete umět sítě využívat ve svůj prospěch? Prodávat těm, kteří nepřišli nakupovat, a psát pro lidi, kteří nechtějí číst? Nebo potřebujete dát sítím řád a pojem strategie sociálních sítí vám zatím nic neříká? Případně je vaší nejčastější otázkou co tam proboha mám pořád dávat? A jak mám měřit, jestli ...
Vlastní životopis mistra zenu a učitele bojových umění, představeného zenového kláštera Sen Sho Ji v Cubjacu. Ve své knize popisuje svoji cestu k budó, své zkušenosti, jichž nabyl během 40 let meditačních cvičení a praktické výuky bojových umění, a především pak svoji pouť do Číny a setkání se zdejšími ...
Kniha - autor Karen Casey, 128 stran, slovensky, Brožovaná bez přebalu lesklá Duchovné povzbudenia, osobné úvahy a zamyslenia pre búrlivé životné obdobia od obľúbenej autorky bestsellerov v oblasti duchovného rozvoja. V dvadsiatich výstižných a pútavých kapitolách sa s nami autorka podelí o to najdôležitejšie, ...
Kolektivní monografie ze 9. mezinárodního pražského platónského symposia, konaného v Praze ve dnech 14.–16. listopadu 2013.
This publication has several modest goals: We shall describe how we conceptualised religious memory for the purposes of qualitative and quantitative survey research, and we shall explain how we operationalised religious communicative and cultural memory and why we believe that the questionnaire we designed ...
Ole Jorgensen (1943) shromáždil a do tematických sekcí odborně setřídil nesmírné množství literárního, fotografického a uměleckého materiálu o Inuitech v Grónsku, v Kanadě a na Aljašce. Popisuje šamany, pomocné duchy, duši, tělo, jméno, rodinu a každodenní život, lidmi stvořené bůžky, amulety, tupilaky ...
Kniha - autor L. Ron Hubbard, 44 stran, česky, Máte dobrý produkt nebo myšlenku, kterou byste chtěli prosadit a dostat ji mezi ostatní lidi, ale nevíte jak na to? Public relations (vztahy s veřejností) poskytují metody k tomu, jak komunikovat své myšlenky tak, aby byly akceptovány.