Okay.sk recenze

OKAY Elektrospotrebiče - eshop a sieť 40 predajní kompletného sortimentu elektra na Slovensku

Kontakty


HODNOCENÍ OBCHODU
  86%

Recenze obchodu

Hodnocení obchodu podle parametrů

8.5
Přehlednost obchodu
8.6
Dodací lhůta
8.6
Přístup a komunikace

Všechny recenze (21531)

83
13.11.2012 01:11
8
Přehlednost obchodu
9
Dodací lhůta
8
Přístup a komunikace
S obchodom som v celku spokojná uvidíme ako bude fungovať výrobok ktorý som tu kúpila....
  • V mojom prípade, prehľad a možnosť objednania tovaru do predajne v meste bydliska bez poplatku.
  • Neobdržala som správu o dodaní na konkrétnu predajňu kde som si mala tovar vyzdvihnúť. Inak O.K.
50
13.11.2012 01:11
5
Přehlednost obchodu
6
Dodací lhůta
4
Přístup a komunikace
-
  • -
  • -
50
13.11.2012 01:11
5
Přehlednost obchodu
6
Dodací lhůta
4
Přístup a komunikace
-
  • -
  • -
30
13.11.2012 12:11
8
Přehlednost obchodu
1
Přístup a komunikace
Toto jsem odepsal na email, když po urgenci kde je zboží, přišlo storno objednávky. Dobrý den,to si asi děláte srandu. Vždyď jste mi napsali (i v sms) že zboží bylo expedováno (z toho chápu, že jste zboží měli a předali na doručení dodávací firmě) a že mám čekat už jen na doručení, viz. níže kopie Vašeho emailu ze dne 30.10.2012. A teď mi klidně napíšete, že vůbec zboží nemáte!!?? To bude pravděpodobně klamání zákazníka nebo jste upřednostnili nějakou vaši kamennou prodejnu?? Žádám o nápravu věci (kdy budete mít stejné zboží za stejnou cenu dle původní objednávky a podrobné vysvětlení co se vlastně stalo, to že bude objednávka stornována z důvodu nedostupnosti zboží není kompetentní odpověď. Do 13.11.2012 už žádná odpověď, takže si udělejte každý obrázek sám. Hezký den.
  • nic
  • nevědí jestli mají dostatek zboží - klamání zákazníka
30
13.11.2012 12:11
8
Přehlednost obchodu
1
Přístup a komunikace
Toto jsem odepsal na email, když po urgenci kde je zboží, přišlo storno objednávky. Dobrý den,to si asi děláte srandu. Vždyď jste mi napsali (i v sms) že zboží bylo expedováno (z toho chápu, že jste zboží měli a předali na doručení dodávací firmě) a že mám čekat už jen na doručení, viz. níže kopie Vašeho emailu ze dne 30.10.2012. A teď mi klidně napíšete, že vůbec zboží nemáte!!?? To bude pravděpodobně klamání zákazníka nebo jste upřednostnili nějakou vaši kamennou prodejnu?? Žádám o nápravu věci (kdy budete mít stejné zboží za stejnou cenu dle původní objednávky a podrobné vysvětlení co se vlastně stalo, to že bude objednávka stornována z důvodu nedostupnosti zboží není kompetentní odpověď. Do 13.11.2012 už žádná odpověď, takže si udělejte každý obrázek sám. Hezký den.
  • nic
  • nevědí jestli mají dostatek zboží - klamání zákazníka
93
13.11.2012 12:11
9
Přehlednost obchodu
10
Dodací lhůta
9
Přístup a komunikace
osporucam
  • priestrannost
  • mensi sortiment
93
13.11.2012 12:11
9
Přehlednost obchodu
10
Dodací lhůta
9
Přístup a komunikace
osporucam
  • priestrannost
  • mensi sortiment
90
13.11.2012 12:11
10
Přehlednost obchodu
10
Dodací lhůta
7
Přístup a komunikace
Velka spokojnost.
  • Kym mi v obchode vydali tovar, cakala som asi 15 minut na overenie, az tak mi ho vydali.
90
13.11.2012 12:11
10
Přehlednost obchodu
10
Dodací lhůta
7
Přístup a komunikace
Velka spokojnost.
  • Kym mi v obchode vydali tovar, cakala som asi 15 minut na overenie, az tak mi ho vydali.
90
13.11.2012 09:11
7
Přehlednost obchodu
10
Dodací lhůta
10
Přístup a komunikace
jako dobrý - vyhovující
  • dobře poradí a rozumí věci
  • o žádných nevím

Reklama