Přežití a úspěch podniku závisí v současné době na jeho schopnosti vytvořit vhodnou strategii a stanovit správné podnikové cíle. Při jejich naplňování je přitom důležitá nejen schopnost podniku využívat své vnitřní faktory, ale také schopnost identifikovat změny ve svém okolí a rychle na ně reagovat ...
Jak se vypořádat se současným světem v období přelomových proměn - kdy se člověku v nebývalé míře nabízí nové možnosti, ale současně s tím se ztrácí i dosavadní jistoty, orientační body, hodnoty, o něž se opíral? Co znamenají krize, jež se stávají nevyhnutelnou součástí našich osudů, a souvisí často ...
Na trhu ojedinělá publikace se zabývá předpoklady a vlastním řízením výroby v podmínkách marketingové koncepce. Poskytuje návod, jak řešit rozpory mezi funkcemi hodnototvorného procesu s cílem zvýšení konkurenceschopnosti firmy a hodnoty pro zákazníka. Základem je procesní pohled na řízení odbytu, výroby ...
Lze posílit konkurenceschopnost země bez ohrožení sociálního smíru či devastace životního prostředí? Je cíl konkurenceschopnosti na úrovni národních ekonomik smysluplný, nebo nesmyslný? O jaké předpoklady se doktrína konkurenceschopnosti na nadnárodní úrovni opírá? Jsou tyto předpoklady reálné, nebo ...
Tato kniha vám pomůže změnit život. Naučí vás myslet jako miliardář. I kdybyste si zapamatovali pouze deset procent z moudra napsaného na stránkách této knihy, máte stále velkou šanci se stát milionářem. Nestačí jen chtít. Musíte vědět, co pro to udělat. Realitní magnát, autor bestsellerů a televizní ...
Přední světový odborník na manažerskou strategii a marketingové řízení představuje strategie, organizační struktury, procesy i kulturu skrytých šampiónů, mimořádně úspěšných menších podniků, které mají na svých specifických trzích ve světovém měřítku nesmírně silné postavení. Jde o firmy, jež velmi rychle ...
Marketingový guru Philip Kotler a uznávaný poradce v oblasti marketingových strategií Milton Kotler přicházejí na pomoc všem firmám v době ekonomické recese – nabízejí návod, jak určit hlavní cesty vedoucí k dosažení celkového a udržitelného růstu. Autoři popisují osm klíčových strategií: * Vybudujte ...
Zcela ojedinělá publikaci na našem trhu seznamuje mediky – budoucí praktické lékaře se záludnostmi a taji úspěšného zřízení a vedení ordinace praktického lékaře. Kniha je užitečná i pro lékaře, kteří již praxi vedou – jak praktické lékaře, tak ambulantní specialisty, kteří v ní mohou nalézt užitečné ...
Kniha uznávané autorky je praktickým průvodcem zejména pro manažery a konzultanty, jejichž cílem je zlepšení podnikových procesů. Kromě praktických doporučení, jak postupovat při obecných zlepšovatelských aktivitách, kniha poskytuje návod, jak aplikovat metodické přístupy a nástroje Lean Six Sigma. Je ...
Na trhu ojedinělá publikace se soustředí na tři klíčové oblasti spojené s managementem cestovních kanceláří a agentur. Je určena jak studentům turismu, tak pracovníkům CK a agentur. První část knihy se věnuje legislativní úpravě činnosti cestovních kanceláří a agentur, a to i v návaznosti na legislativu ...
První publikace na toto téma u nás je určena všem, kteří mají co do činění s oceňováním aktiv pro různé účely, např. pro nákupy a prodeje podniků, fúze, akvizice, účetnictví a účetní konsolidace, oceňování v rámci účetnictví vedeného dle IAS/IFRS, oceňování pro daňové účely apod. Knihu tak ocení zejména ...
"Lidský mozek je nádherná věc," pronesl před několika desítkami let jeden manažer. "Začne pracovat, jakmile se probudíme, a zastaví se, jakmile se dostaneme do kanceláře." Žádné tvrzení snad nemůže být dnes vzdálenější od pravdy.Představy o práci se v současné době radikálně změnily. Pryč jsou ty časy, ...
Řízení lidských zdrojů je obor, ve kterém - tak jako v jiných manažerských oborech - dochází ke změnám a objevují se nové trendy, které mají různé využití a dopady na zaměstnance a manažery organizací, konkrétně na personální manažery. Tato publikace pojednává o.trendech v rámci řízení lidských zdrojů. ...
Kniha je určena všem, kdo by si rádi založili podnik jakéhokoli zaměření a jakékoliv velikosti. Bude užitečná pro každého, kdo má podnikatelského ducha a dostatek nadšení a odvahy a chce se do podnikání pustit. Aby se mu to dařilo nejen na začátku, ale i dále, když se podnik rozrůstá a mění se různé ...