"Miluji svoji práci!" Patříte mezi ty šťastné, kteří toto upřímně prohlašují, nebo naopak od začátku pracovní doby očima posunujete ručičku na hodinách? Představte si, že se každé ráno těšíte do práce, prožijete báječný pracovní den a se skvělým pocitem se vracíte domů. Simon Sinek na svých cestách zjistil, ...
Kniha se zabývá nanejvýš aktuálním tématem age managementu, zejména pak dopady změn ve věkové struktuře zaměstnanců v souvislosti s demografickým vývojem, především s ohledem na zajištění optimálního využití potenciálu věkové kategorie 50+. Hlavním cílem monografie je prezentovat ucelenou aktuální teorii ...
Motivací autorů pro vznik této monografie byla snaha o otevření nového pohledu na vnímání reality, v jehož centru je koncept bezpečného rozvoje regionu, dát impuls k utváření způsobu pojetí a chápání tohoto jevu a současně začít s vymezováním jeho konstrukčních principů. Jak totiž zdůrazňuje i název ...
Učebnice, kterou sepsali odborníci na pojistném trhu, obsahuje dva oddíly Životní pojištění a Pojištění občanského majetku a odpovědnosti. Přináší kompletní přehled o jednotlivých produktových skupinách, v občanském pojištění ať životním či neživotním. Klade si za cíl přinést adeptům pojišťovnictví komplexní ...
Čtyřicet devět pravidel, která změní váš způsob myšlení.Buďte přesvědčeni o své metodě prodeje a s její pomocí prodávejte na špičkové úrovni!V této knize se dozvíte jak se chovat v každé situaci tak, abyste získali objednávky nebo abyste se jim vyhnuli, jak řídit postup prodeje a jak udávat směr jednání ...
Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech ...
Kniha – autor Hana Machková; Eva Černohlávková; Alexej Sato, 256 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Kniha je nezbytnou příručkou pro všechny, kteří podnikají v mezinárodním měřítku. Zaměřuje se na základní postupy a rozhodovací procesy v mezinárodním podnikání – od analýzy podmínek trhů přes výběr ...
Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z jiných oblastí služeb, protože principy kvality služeb a hodnocení zákazníky jsou stejné pro všechny typy služeb. Kvalita služeb ...
Kniha – autor Miles Young; David Ogilvy, 224 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá.David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním ...
Současné podnikatelské prostředí je nejen velmi turbulentní a náročné, ale je především, díky světové globalizaci, mnohonárodnostní. Je to pro náš svět dobře, nebo špatně? Na jedné straně se otevírá řada možností, modernizují se veškeré činnosti a svět se sbližuje prostřednictvím znalostí, dovedností ...
Ve své knize Douglas Rushkoff zkoumá, jak se z korporací, původně abstraktních právních entit, stala skutečnost, která dominuje současnému životu, a to zdaleka ne jen v ekonomickém ohledu. Korporativismus a jeho ideologie prostoupily všechny aspekty občanského života, obchodu i kultury.Život, s. r. o. ...
Autorem knihy je PhDr. Zdeněk Pokluda a česko-anglický text je doplněn i dobovými fotografiemi ze života Tomáše Bati. V krátkých, přehledných kapitolách se tu přibližují základní principy Baťova podnikání – účast na zisku, samospráva dílen, Baťova služba veřejnosti, Zámožnost všem atd. Poprvé se tu zveřejňují ...
Přemýšlíte o podnikání a stále se nemůžete rozhoupat? Nebo už víte, že podnikání je cesta, po níž chcete jít, a chcete se na ni náležitě připravit? Pak je tato kniha určena právě vám! Najdete v ní stručně, jasně a srozumitelně všechno, co je pro začátek úspěšného malého a středního podnikání dobré vědět. ...
Dostává se vám do rukou ojedinělá publikace vyplňující mezeru v oblasti personální diagnostiky na našem trhu. V knize naleznete nejen popisy jednotlivých diagnostických metod, ale především návod, jak v široké nabídce rozpoznat metody skutečně kvalitní, a dokonce jak si vlastní testovou metodu vyrobit. ...
Kniha – autor Petr Žantovský, 280 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha popisuje příběh české "televizní krize" roku 2000. Zachycuje události a činy těch, kdo se v ní angažovali na jedné či druhé straně. Upozorňuje na zákulisní motivy a příčiny celé události a zveřejňuje, v té míře poprvé, ...
Kniha je koncipována jako systémově pojatá odborná publikace, jejímž cílem je co nejkomplexněji postihnout principy a zákonitosti fungování finančních trhů. Po základech teorie finančního trhu a systemizaci jednotlivých finančních institucí a jejich produktů je následně řešena otázka úroku jako nejvýznamnější ...
Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních ...
Publikace jednoduchým způsobem objasňuje principy řízení projektů a manažerské práce. Obsahuje praktická cvičení a tipy, které vás provedou problematikou úspěšného řízení projektu od jeho vzniku až po dokončení. Osvojte si nezbytné dovednosti pro časově a finančně efektivní řízení projektů s naší novou ...