Učebnice, kterou sepsali odborníci na pojistném trhu, obsahuje dva oddíly Životní pojištění a Pojištění občanského majetku a odpovědnosti. Přináší kompletní přehled o jednotlivých produktových skupinách, v občanském pojištění ať životním či neživotním. Klade si za cíl přinést adeptům pojišťovnictví komplexní ...
Jsou vaši zaměstnanci málo výkonní a iniciativní? Chcete své zaměstnance motivovat, ale nevíte jak? Přijde vám finanční forma motivace už v dnešní době málo? Zkušený a úspěšný autor vám v knize poradí, jak kombinovat finanční i nefinanční motivaci a zda lépe funguje pozitivní či negativní motivace. Zjistíte, ...
Motivací autorů pro vznik této monografie byla snaha o otevření nového pohledu na vnímání reality, v jehož centru je koncept bezpečného rozvoje regionu, dát impuls k utváření způsobu pojetí a chápání tohoto jevu a současně začít s vymezováním jeho konstrukčních principů. Jak totiž zdůrazňuje i název ...
Zkušený autor, který jako manažer a konzultant osobně vedl tisíce pohovorů, vám poradí, jak postupovat a čeho se vyvarovat při nejčastějších rozhovorech s podřízenými pracovníky – při výběrových, hodnoticích, obtížných a rozvojových pohovorech. Na komentovaných ukázkách uvidíte, jak vést motivační a ...
Globalizácia a digitalizácia predstavujú významné megatrendy, ktoré podstatným spôsobom vplývajú aj na výber daní vo svete. Na jednej strane predstavujú pre finančné správy nové výzvy a na strane druhej ponúkajú nové možnosti. Vo viacerých svetových ekonomikách už sú rozvinuté iniciatívy súvisiace s ...
Netradiční obrázkové povídání o lidech ve firmách, jejich vedoucích a nekritickém obdivu k pozitivním příkazům doby.Taky jste si mysleli, že budete ten nejlepší šéf (kolega, partner, lektor)? Trochu kamarád, trochu dospělý, trochu pes? Pak se to stane. Jste šéf a všechno je jinak. První měsíce jsou plné ...
Staňte se mistry reklamních textů!Po 5 letech je tu nové rozšíření a aktualizované vydání oblíbené "učebnice copywritingu" od autorek, pro které je copywriting a tvorba obsahu denním chlebem. Jestli vás zajímá marketing, reklama, psaní reklamních textů a psychologie zákazníků, příručka Copywriting vás ...
Kim Scottová přichází po bohatých zkušenostech s vedením týmů v Silicon Valley s novým pojetím efektivního managementu – radikální otevřeností. Jeho základem je myšlenka, že chcete-li dobře šéfovat, musíte o své přímé podřízené projevovat silný osobní zájem a zároveň jim bez váhání poskytovat zpětnou ...