Předkládaný materiál by rád ukázal, že literatura je fajn a že do oblasti literární tvorby může vstoupit každý. Možná toto koketování s texty nevyvrhne na břeh fůru nových spisovatelů, ale to není důvod, proč si v literárních vlnách nezařádit. Spoluautoři v této publikaci zúročili své bohaté zkušenosti ...
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma Máte pochybnosti o tom, zda je vaše dítě dostatečně zralé na vstup do školy? Nevíte, jak mu pomoci s rozvojem rozumových a grafomotorických schopností a dovedností? Tato kniha je věnována nejen rodičům předškolních dětí, ale také všem, kteří s ...
Kniha Já se nechtěl stěhovat! autora Nina Rutová,Daniela Krolupperová vydaná v nakladatelství Mladá fronta v roce 2018, jazyk: Čeština, vazba: Kniha, zařazení do kategorie: Beletrie a skutečné příběhy pro děti a mládež.
Téměř hororové čtení pro děti o tom, co je a co není správné. Aničce se to povedlo poznat, když začala být stejná uvnitř i navenek a své velké oči, ruce a uši začala užívat jako velký člověk, který chce dělat velké věci. Příběh ukazuje, jak dítě opouští cestu, kterou mu vyznačují rodiče, a začíná hledat ...
Knižní radioaktivita pro malé kreslíře. Radio BUCH je nápaditý projekt výtvarnice Magdaleny Rutové, který zahrnuje audioknihu a k ní přidružený dokreslovací sešit. Navýsost interaktivní zábava pro dětské čtenáře. Jednotlivými kapitolami Radio BUCHU ve zvukových nahrávkách provází osmiletá emancipovaná ...
Kniha Jedna cesta pro všechny autorky a zakladatelky Montessori terapie Lore Anderlik, představuje možnosti, které Montessori přístup přináší při práci s dětmi s postižením, či speciálními potřebami. Tato průlomová kniha obsahuje vedle komplexního výkladu rovněž inspirativní sestavu cvičení praktického ...
Kniha se komplexně zabývá problematikou vzdělávání žáků migrantů a žáků z etnických menšin. Všímá si přitom role všech relevantních aktérů a postupuje při prozkoumání vztahu mezi etnicitou a vzděláváním od makrosociální úrovně reprezentované např. vzdělávacími politikami až po mikrosociologickou rovinu ...
Studie Jak čtou Romové je příspěvkem k problematice čtenářské gramotnosti romských žáků. Význam gramotnosti pro dnešního jedince je zcela klíčový; výsledky výzkumů naznačují, že lidé s rozvinutými gramotnostními dovednostmi mají zvýšenou pravděpodobnost, že budou mít vyšší sebevědomí, lepší zdravotní ...
Tato objevná práce na poli vyučování a transpersonální psychologie zkoumá dynamiku kolektivního vědomí ve třídě. Kombinuje vědecký výzkum s poznatky z třicetileté osobní praxe. Autor zkoumá jemné vlivy, které neviditelně vyzařují z učitelů během jejich práce – nezamýšlené kognitivní rezonance, k nimž ...
Publikace se zabývá formativním hodnocením ve škole. Jedná se o kvalitativní hodnocení, jehož účelem je přinést žákům užitečnou informaci o jejich aktuálním stavu vědomostí a dovednostní s cílem zlepšit jejich výsledky a naučit žáky přijímat hodnocení jako přirozenou součást života. Kniha si klade za ...
Název [M]UNIVERZITA je víceznačný. Písmeno [M] znamená "moderní", "Masarykova", "mezinárodní" i "moje" univerzita. Petr Fiala v této knize přemýšlí o ideji, identitě a funkcích univerzit a o proměnách českých vysokých škol ve 21. století. Kniha přináší autorovy proslovy, vystoupení a texty z posledních ...
Ne náhodou se autoři nejprodávanější knihy všech dob, Minutový manažer, inspirovali tvůrcem metody Minutové hubování Geraldem Nelsonem. Minutové hubování je účinná metoda výchovy dětí, resp. forma zdravé a přínosné komunikace mezi rodičem a dítětem, kde je přirozené vyjádřit své vlastní pocity – lásku, ...
Sborník příspěvků z mezinárodní konference Úloha osobností a institucí v rozvoji vzdělanosti v evropském kontextu (Prezentace školství a vzdělanosti), která proběhla na půdě Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy v říjnu roku 2012 na počest 120. výročí založení Národního pedagogického muzea a knihovny ...
Publikace se zaměřuje na problematiku plánování rozvoje dítěte v souladu s individualizací předškolního vzdělávání. Vychází z teorie projektové výuky a integrované tematické výuky ve shodě s požadavky Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání. Teoretická východiska jsou doplněna řadou ...
A proč ne! je výjimečnou knihou, jejíž obsah tvoří rozhovor ředitelky Gymnázia Jiřího Gutha-Jarkovského Jitky Kendíkové se studenty Adamem a Honzou na téma integrace spolužáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Jedná se o téma aktuální, často diskutované, ale také spojené s řadou otázek, se kterými ...
..Příručka seznamuje učitele 1. stupně se základními rysy projektového vyučování a integrovaného tematického vyučování. ..Obsahuje konkrétní návody, jak připravovat vyučování se vztahem k určitému tématu, jak integrovat výuku jednotlivých předmětů. ..Autorka ilustruje navrhované postupy řadou námětů, ...
Kniha - autor Monika Bückel-Schaal, 30 stran, česky Radost, hněv, vztek, smutek nebo strach – všechny tyto emoce děti intenzivně prožívají. Tato sada obsahuje 30 barevných karet, na nichž jsou zobrazeny každodenní situace ze života dětí a rodiny. Děti pomocí situací poznávají pocity, které samy znají, ...