Tato kniha vznikla přepisem seminářů pro prodejce. Dozvíte se, že námitkám se dá předcházet, pokud dokážete odhadnout chovaní zákazníka. Jakmile poznáte, jaké jsou příčiny námitek a jak je zvládat, pak pomocí ověřených postupů dokážete jednoduše "cvičit" s druhými při prodeji.rozměry: 205,0 x 145,0počet.
Tento sborník obsahuje devět textů věnovaných problematice regulace médií. Autoři jednotlivých příspěvků, kterými jsou odborníci na ústavní právo (akademici, soudci, advokáti) a také aktivní novináři, se ve svých textech zabývají širokým spektrem problémů. Kladou si např. otázku, jak má být zaručena ...
Kniha pojednává o speciálním segmentu pojištění – pojištění zahraničních exportních úvěrů a pohledávek vůbec. Komerční pojišťovny historicky nerady pojišťovaly politická rizika exportních úvěrů s ohledem na možnou realizaci enormních výplat a většinově se omezovaly na pojišťování komerčních rizik exportních ...
Kniha zkušených autorů se věnuje klíčovému faktoru úspěšnosti každé organizace, kterým je kvalitní realizace strategie. Dobrá strategie sama o sobě nestačí. Stejně důležitá, ne-li důležitější, je její úspěšná realizace. Zkušenosti z hospodářské praxe i poznatky z odborné literatury však prokazují, že ...
Jak snížit současnou vyšší fluktuaci zaměstnanců bez zvyšování mezd, což k dlouhodobému udržení lidí stejně nevede? Jak podpořit loajalitu zaměstnanců, aby své zaměstnání nebrali pouze jako místo, kam chodí vydělávat peníze, ale jako součást svého života? Jaká opatření k omezení fluktuace fungují a jak ...
Řízení zpětných toků je v současnosti považováno za jednu z klíčových kompetencí managementu dodavatelsko-odběratelských řetězců. Zpětné toky představují významnou součást podnikových procesů a týkají se každého podniku či organizace. Vnímání významu a dopadu zpětných toků na řízení a existenci podniků ...
Kniha – autor John Hegarty, 128 stran, česky, polotuhá flexo.Kreativita není zaměstnáním. Pomocí kreativity vynalézáme, zdokonalujeme a definujeme náš svět.Vysvětlujeme a bavíme se. Ale co podněcuje kreativitu? Co ji inspiruje? Co ji posiluje? Tato vtipná kapesní kniha o kreativním myšlení, nahuštěná ...
Publikace přináší podrobné pojednání o nesporném soudnictví v České republice, a to jak o jeho teoretickoprávních východiscích, tak o jeho konkrétní aktuálně platné a účinné právní regulaci. Rozsáhlé a komplexní zpracování jednotlivých řízení, která jsou v současné době upravena v zákonu č. 292/2013 ...
Státní regulace dodavatelských řetězců se stala aktuálním tématem na české politické scéně. Jedním z problémů při prosazování regulační politiky je zdůvodnění uvažovaných opatření z hlediska ekonomické teorie. Kniha přináší podrobnou mikroekonomickou analýzu tržní neefektivnosti, způsobené přítomností ...
Kniha - autor Milan Oreský, 352 strán, slovenský, brožovaný bez lesklého krytu.Zámerom vysokoškolskej učebnice je predložiť aktuálny a autentické poznatky aplikovaného marketingu z vybraných oblastí, ktore predstavujte teoretické výstupy vedeckej práce pedagógovia katedry marketingu, ale ide aj o poznatky ...
Publikace se zabývá praktickým použitím neuronových sítí pro zpracování ekonomických dat. Mimo jiné v ní jsou podrobně popsány provedené modifikace tří známých typů neuronových sítí provedené s cílem zlepšit jejich využitelnost v dané oblasti. Jedná se o sítě ART2, Kohonenovy mapy a model vícevrstvého ...
Kniha - Peter Kubica, 66 strán, slovenský, pevný bez lesklého krytu Vstúpte do sveta médií a komunikácie, informačných technológií a marketingu. Autor bohato využíva svoje Skúsenosti z mediálnej praxe a dlhoročného pôsobenia na pozíciám hovorcovia Žilinského samosprávneho kraja. Zaoberá sa podstatou ...
Chcete se efektivně připravit na maturitu, státní zkoušku či běžné tematické zkoušení a testy z ekonomie? Tato publikace obsahuje 26 základních témat, která se běžně vyskytují u zkoušek z ekonomie. Témata jsou zpracována stručně, jasně a přehledně tak, aby se podle nich student mohl účinně připravit ...
Cieľom autoriek publikácie je priblížiť a vysvetliť problematiku manažmentu a jeho funkcií v obchodných firmách podľa najnovších prístupov, ktoré integrujú jednotlivé špecifické disciplíny do jedného komplexného celku. Takýto prístup umožňuje manažérom a vedúcim pracovníkom získať prehľad o hlavných ...
Jak zajistit, aby ve firmě vznikaly a byly úspěšně dokončovány produktové, procesní a organizační inovace? - Jaké konkrétní kroky pro to mají manažeři, majitelé a další specialisté z firem učinit? - Jak se mohou inspirovat neziskové organizace a státní správa? - Jakých je šest klíčových kompetencí inovativní ...
Obsahově jedinečná kniha se zabývá novým, dynamicky se rozvíjejícím oborem – interní komunikací. Podává systematický pohled na celou problematiku a přináší i řadu praktických případů z praxe, na kterých ukazuje, jak je interní komunikace důležitá a co všechno se může stát, když nefunguje. "Interní komunikace ...
Publikace slouží především jako výukový materiál. Je psaná srozumitelnou formou a jednotlivá témata jsou vysvětlena na praktických příkladech. Kniha zároveň obsahuje řešení úkolů. Je určena především pro začátečníky v této oblasti. Čtenář se dozví, jaké druhy příjmů mohou mít podnikatelé fyzické osoby ...
Jak si prosadit svou v obchodě i v životě Ať už jste prodejcem, manažerem pro prodej nebo podnikatelem, kniha "Prodej, nebo prodají tobě" bude vaším průvodcem, který vám pomůže efektivně prodávat vaše nápady, produkty i služby komukoliv.
Uzavírání vám otevře dveře k úspěchu. Více než 100 tipů pro uzavírání obchodů. Naučte se uzavírat a nikdy nebudete bez práce, nikdy nebudete bez peněz. Umění uzavírat je klíčovým faktorem, který jde mnohem dále než pouhé přesvědčování, propagování a prodávání. Tato dovednost je jádrem každé transakce ...
Patrick Lencioni sa v ďalšom bestselleri v štýle manažérskej bájky zameriava na vyliečenie jedného z najboľavejších problémov moderného biznisu, ktorý je zároveň aj najzanedbávanejší. Tým problémom sú zlé a neproduktívne stretnutia. A to, čo navrhuje, je veľmi jednoduché a zároveň veľmi revolučné. Casey ...