Behaviorální finance (behavioral finance) jsou moderním a progresivním směrem finanční teorie, který na rozdíl od tradičních financí předpokládá, že se investoři a další účastníci finančních trhů nechovají vždy zcela racionálně. Mnoho finančních rozhodnutí je ovlivněno tím, jak informace interpretujeme ...
Učebnica rieši problematiku obchodných spoločností z účtovného hľadiska. Je rozdelená do siedmich kapitol. V jednotlivých kapitolách nájdete charakteristiku účtovných jednotiek v súvislosti s povinnosťou viesť účtovníctvo a zostavovať účtovnú závierku, ďalej sa rieši problematika založenia a vzniku obchodných ...
Aukce jsou důležitým tržním mechanismem, vyrovnávajícím poptávku a nabídku po zboží a službách. Dobrá aukční teorie umožňuje nalézt rozdíl mezi úspěšnými a katastrofálními aukcemi, popularita aukcí a požadavky elektronického obchodu vedou ke zvýšenému zájmu o vývoj komplexních modelů obchodování. Kniha ...
Monografie Teoretické a legislativní základy cenných papírů představuje ojedinělou syntézu práva cenných papírů. Autor zde své 25leté praktické zkušenosti s právní úpravou cenných papírů zobecnil do teoretického díla, které reflektuje historii i platnou a účinnou úpravu cenných papírů a bere si z nich ...
Komentář účetních předpisů obsahuje výklad jednotlivých paragrafů zákona o účetnictví, prováděcí vyhlášky k zákonu a Českých účetních standardů po implementaci směrnice 2013/34/EU, která s sebou přinesla především úpravu struktury a obsahu účetní závěrky a jejích jednotlivých položek. Další změny si ...
Titul podává ucelený přehled právní úpravy obchodování na kapitálovém trhu a fungování trhů, vypořádacích systémů, evidence cenných papírů a podmínek pro vydávání a veřejné nabízení cenných papírů. Kniha obsahuje jedinečný přehled judikatury, výkladových stanovisek a metodických materiálů, které byly ...
Řešení globálních výzev dnešního světa, ať už politických, environmentálních, nebo finančních, staví před ekonomickou vědu požadavek na uvažování v širších souvislostech. Tím máme na mysli sociální, environmentální, ale i filozofický nebo etický kontext ekonomického myšlení, včetně jeho teoretických ...
Publikace představuje ekonomickou analýzu práva jako interdisciplinární a kontextuální přístup k právu, který může tuzemské právní teorii a praxi mnohé nabídnout. Reaguje na vzrůstající zájem právnické obce o tento u nás dlouho opomíjený směr. Spíše než alternativou k hlavním světovým učebnicím ekonomické ...
Kniha - autor Andrea Zacharová, 120 strán, slovenský, brožovaná bez lesklého krytu.Neziskové organizácie zastrešujú najrôznejšie činnosti - od tzv. voľnočasových aktivít (kultúra, šport, výchova detí a mládeže a pod.) Až po verejnoprospešnú (aktivity v regióne a komunite, ochrana prírody) a charitatívna ...
Kniha přináší komplexní pohled na mezinárodní podnikatelské aktivity českých podniků. Jejím cílem je ukázat, jaký vliv má rozhodnutí podniku vstoupit na mezinárodní trh na jeho strategii, management a finanční řízení. V případě strategického řízení se nejedná pouze o volbu konkrétní mezinárodní strategie, ...
Všechno, co jste kdy chtěli vědět o zlatě. Juraj Karpiš, autor populární knihy o finanční krizi Špatné peníze (v orig. Zlé peniaze), vás krok po kroku provede důvody a technickými aspekty spoření kupní síly ve zlatě. Zlato je unikátní pojistkou proti špatným politickým, ekonomickým a finančním scénářům. ...
Kniha je určena všem těm milionům lidí, kteří se ocitli na nějaké životní křižovatce - dopadla na ně světová ekonomická krize a nevědí, co mají dělat, jak do budoucna řešit svou finanční situaci. Chce je přesvědčit, že tato doba je nejlepší dobou k tomu, aby vzali pevně do rukou otěže své budoucnosti. ...
Kniha českého ekonoma, vysokoškolského pedagoga a politika je určena nejširší veřejnosti, všem, kteří chtějí vědět, kam mizí české peníze. I jen příležitostný čtenář se ve čtivém a vtipném vyprávění dozví praktické informace o mnoha základních věcech: Co jsou vlastně peníze? Co ještě je a co už není ...
Juraj Karpiš sepsal mnohovrstevnatou publikaci, která zahrnuje informace z oblasti měnové teorie a hospodářské politiky s odbočkami do metodologie ekonomické vědy, politické filosofie, teorie úroku, dějin ekonomického myšlení a historie měnových doktrín. Knihu plnou poznání, knihu poučnou a zároveň poutavou. ...
Kniha - autor Jitka Skalická; Eva Vašková Čejková, 200 strán, česká, pevná bez lesklého krytu Kniha Evy Vašková Čejková je sprievodcom pre každého, kto sa rozhodol kráčať vlastnou cestou a uspieť. Nazerá pod pokrievku podnikania v Čechách, ponúka kritické hodnotenie úspechu, ale aj neúspechu a prehier, ...
Pracujete v týmu, nebo dokonce tým řídíte? Chcete zlepšit řízení projektů, aby jejich zdárný průběh neohrožovalo nevhodné vedení týmu? Hledáte postupy, jak pracovat efektivnějí? Kniha vás seznámí s důležitými koncepty a postupy při řízení nejen projektů, ale i programů a projektových portfolií. Naučíte ...
Staňte se mistry reklamních textů!Po 5 letech je tu nové rozšíření a aktualizované vydání oblíbené "učebnice copywritingu" od autorek, pro které je copywriting a tvorba obsahu denním chlebem. Jestli vás zajímá marketing, reklama, psaní reklamních textů a psychologie zákazníků, příručka Copywriting vás ...
Vzpomínáte na dobu, kdy hudební průmysl krachoval? Na přelomu tisíciletí klesaly prodeje CD nosičů o miliardu dolarů ročně, hudba se sdílela z pirátských stránek a situaci nezachránil ani iTunes. Velké hudební společnosti byly v krizi. V té době se mladý počítačový nerd ze stockholmského předměstí spojil ...
Klasická média jsou předčasně pohřbívána a nové technologie a s nimi spojené nové taktiky a přístupy jsou prezentovány jako jediné řešení efektivní reklamní komunikace. Jak má tedy reklama fungovat, aby byla skutečně efektivní? Které jsou faktory úspěšné a efektivní reklamy? Existuje teorie reklamy? ...