An updated edition of the blockbuster bestselling leadership book that took America and the world by storm, two U.S. Navy SEAL officers who led the most highly decorated special operations unit of the Iraq War demonstrate how to apply powerful leadership principles from the battlefield to business and ...
Publikace je praktickým průvodcem čtenáře, který se dostává do styku se správcem daně. Kniha nabízí maximální přehlednost a srozumitelnost. Úvodní kapitoly se věnují základům daňového řádu a daňového řízení. Autoři se věnují obvyklým situacím vzešlým jak z iniciativy správce daně (daňová kontrola, exekuce), ...
Publikace vychází z mnohaletých zkušeností autora s problematikou personálních informačních systémů (PIS). Přehledným způsobem předkládá základní informace o architektuře personálních informačních systémů a podrobně rozebírá možnosti a rizika plynoucí z nasazení aplikací PIS za účelem podpory řízení ...
V současné době se v českém prostředí setkáváme s rostoucím významem sociálních podniků běžných na západních trzích. Tyto podniky se snaží působit tam, kde stát a sociální systém selhávají, a svojí speciální nabídkou pracovních míst dokážou nenásilnou inkluzí zapojit do společenského a ekonomického dění ...
Po celou historii se mezinárodní společenství snaží posílit globální měnovou a finanční stabilitu. Předkládaná publikace ukazuje, jakým způsobem se Česká republika podílela a podílí na tomto mezinárodním úsilí v oblasti globální governance, mezinárodního dohledu MMF, kurzů a kurzových režimů, řízení ...
Moderní retail marketing - Eva Jaderná, Hana Wolfová, Vydavateľ: Grada, Väzba: Knihy viazané, Počet strán: 240, Rok vydania: 2021 Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní ...
Aktualizované vydání bestselleru Petera M. Sengeho – jedné z nejvýznamnějších osobností v oboru managementu – lze bez nadsázky zařadit mezi klasická díla světové manažerské literatury. Vychází z patnácti let zkušeností s uplatňováním hlavních myšlenek knihy v praxi a.dokazuje, že jedinou konkurenční ...
V podmínkách vysoce konkurenčního prostředí hledají podniky cesty, jak zlepšit ekonomické výsledky, posílit svou konkurenceschopnost a také atraktivitu pro potenciální zákazníky. Jedním z kritérií důvěryhodnosti podniku pro zákazníky jsou dobře fungující podnikové procesy, tj. fungující systémy řízení. ...
Pracujete v týmu, nebo dokonce tým řídíte? Chcete zlepšit řízení projektů, aby jejich zdárný průběh neohrožovalo nevhodné vedení týmu? Hledáte postupy, jak pracovat efektivnějí? Kniha vás seznámí s důležitými koncepty a postupy při řízení nejen projektů, ale i programů a projektových portfolií. Naučíte ...
Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech ...
Our attention has never been as overwhelmed or in demand as it is today; we''ve never been so busy while accomplishing so little, and we''ve grown uncomfortable with boredom and a lack of stimulation and distraction. In Hyperfocus, Chris Bailey - described by TED.com as ''the most productive man you ...
Wally Olins v knize O značkách shrnuje svoje dlouholeté zkušenosti marketingového poradce. Podrobně popisuje,co vlastně je značka, jak vznikla, jak funguje na trhu, jak ovlivňuje zákazníky, radí, co je třeba udělat, aby práce se značkou byla skutečně účinná, jak využít potenciálu tohoto obchodního nástroje. ...
Kniha – autor John Hegarty, 128 stran, česky, polotuhá flexo.Kreativita není zaměstnáním. Pomocí kreativity vynalézáme, zdokonalujeme a definujeme náš svět.Vysvětlujeme a bavíme se. Ale co podněcuje kreativitu? Co ji inspiruje? Co ji posiluje? Tato vtipná kapesní kniha o kreativním myšlení, nahuštěná ...
Nové vydání knihy reaguje na současný dynamický vývoj v oblasti mezinárodního marketingu. Publikace je rozšířena o nové trendy, např. úlohu marketingu v oblasti CSR (Corporate Social Responsibility - společensky zodpovědné chování firem), o inovace a jejich rostoucí úlohu v marketingových strategiích, ...
Elektronická kniha - autor Roman Fišer, 176 stran.Kniha je manažerskou příručkou pro všechny, kdo chtějí prostřednictvím procesního řízení co nejrychleji dosahovat konkrétních a udržitelných výsledků. Zkušený autor vysvětluje, že přechod od funkčního k procesnímu řízení není mechanická záležitost, ale ...
Mezinárodní rozhodčí řízení (mezinárodní arbitráž) je ve vyspělých tržních ekonomikách po desetiletí vyhledávaným způsobem řešení sporů. Ačkoliv dnes již na českém i slovenském trhu existuje řada publikací věnující se dílčím tématům mezinárodního obchodního rozhodčího řízení, doposud nevyšla kniha, která ...
Filtry v době digitální fotografie? Jistě! A hned ve dvojím provedení: před objektivem a digitální při zpracování snímků v počítači. Použití filtrů představovalo vždy určitý předěl oddělující běžné fotografy od těch zasvěcených. S příchodem digitální fotografie a zpracováním snímků na počítači se použití ...
Marketing a strategické řízení ve veřejných službách Jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) ...
Titul podává ucelený přehled právní úpravy obchodování na kapitálovém trhu a fungování trhů, vypořádacích systémů, evidence cenných papírů a podmínek pro vydávání a veřejné nabízení cenných papírů. Kniha obsahuje jedinečný přehled judikatury, výkladových stanovisek a metodických materiálů, které byly ...